Geplaatst op: 11-04-2019
Auteur: Ton Vermeulen
PleisureWorld NRIT

Whooz wint in Emerce Top 100, recreatie wint mee

Whooz wint in Emerce Top 100, recreatie wint mee

Whooz heeft in de Emerce Top 100 de eerste  plaats behaald in de categorie Data suppliers. Als enige segmentatiespecialist geven ze inzicht in de kenmerken, interesses en gedragingen van alle 7,7 miljoen huishoudens die Nederland op dit moment telt.


Voor de recreatie heeft Whooz samen met Pleisureworld NRIT de Smart Data Module ontwikkeld waarmee bedrijven in onze branche hun klanten beter in kaart kunnen brengen. Op de Vakdag Het vakantiepark van de toekomst geeft Jan Louwris een uitgebreide presentatie over de mogelijkheden in de recreatie van deze module.


Op 14 februari heeft Whooz haar gloednieuwe Whize segmenten gelanceerd waarin zij Nederland van scratch heeft gesegmenteerd, iets wat zij ongeveer elke 7 jaar doen.


"Deze award is een fantastisch resultaat voor ons team met deze  hoge beoordeling van onze klanten, prospects en partners.", schrijft Whooz enthousiast in een reactie. "Wij willen ze dan ook heel erg bedanken voor hun stemmen. Wanneer je als winnaar uit de bus komt, schept dat natuurlijk verplichtingen. Het is dan ook aan ons om continu te blijven innoveren, het serviceniveau hoog te houden, nieuwe data toe te voegen en daarmee elk kwartaal weer de beste Whize segmentatie en data te creëren. Voor ons legt dit de lat nog hoger om volgende jaar alle sterren te scoren en nog meer klanten met onze Whize segmenten te laten werken.”

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, klanten, segmentatie, klankdata

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.