Merk Fryslân lanceert nieuwe campagne ‘Druk hè?’
Regiomarketingorganisatie Merk Fryslân lanceerde op donderdag 11 april de nieuwe campagne ‘Druk hè?’. De campagne ging om 18.00 uur van start met de lancering van de ‘Druk hè?’ video’s via het LinkedInkanaal van Meetinfriesland.nl en het Facebookkanaal van Friesland.nl. De Dam in Amsterdam en Hotel Weidumerhout waren decor voor de video.
Meet in Friesland
De zakelijke campagne richt zich op meeting- en eventplanners die op zoek zijn naar een ander alternatief voor de Randstad. Friesland is nog niet bij iedereen top of mind als zakelijke destinatie. Vaak wordt gedacht, dat de afstand te groot is. Met de campagne wil Merk Fryslân de voordelen van een zakelijke bijeenkomst in Friesland benadrukken. Geen files, hoge parkeertarieven of onvoldoende parkeerplekken. Even weg uit de drukte zorgt bovendien voor meer inspiratie en creativiteit. Martin Cnossen, directeur Merk Fryslân laat weten vooral de focus te willen leggen op kwaliteitstoerisme. ‘We vinden het belangrijk de (zakelijke) toerist aan te trekken, die bewust kiest voor de rust en ruimte die Friesland biedt.’Reis naar de ruimte
Meeting-, event- en reisplanners, maar ook vakbladen krijgen binnenkort de gelegenheid een ruimtereis naar Friesland te maken. Zowel leisure als het zakelijk toerisme zijn onderdeel van de campagne. Daarnaast wordt de campagne ondersteund door abri’s op 86 stations, waarvan 75 stations in steden met meer dan 100.000 inwoners.Topics:Evenementen, Leisure, Marketing
Trefwoorden: Friesland, campagne, meeting- en eventplanners