Geplaatst op: 26-04-2019
Auteur: redactie
PleisureWorld NRIT

Hoofdrol voor locals in nieuwe campagne VisitBrabant

Hoofdrol voor locals in nieuwe campagne VisitBrabant

VisitBrabant heeft deze week Brabant is Open 2019 gelanceerd. In deze campagne, waarin meer dan 30 Brabantse partijen samenwerken om Brabant (inter)nationaal stevig op de kaart te zetten, speelt dit jaar de Brabander een prominente rol.


Brabant is Open duidt de typisch Brabantse mentaliteit en gastvrijheid, en daarmee het karakter van de Brabanders. Zij zetten het beste van Brabant op de kaart en laten zien dat in Brabant de deuren altijd open zijn; voor (inter)nationale bezoekers, studenten en expats.

Tips van locals

  

In inspirerende video’s delen locals hun favoriete plek in Brabant en roepen iedereen op hetzelfde te doen. VisitBrabant heeft tot nu toe al  meer dan 1.000 tips ontvangen Deze local tips – van culturele hotspots en must-sees tot favoriete restaurants en praktische tips voor een ultiem verblijf in Brabant – worden gebundeld in toplijsten waarmee VisitBrabant potentiele bezoekers in Nederland, België en Duitsland inspireren tot een shortstay naar Brabant.



Unieke influencer strategie

  

Net zoals voorgaande jaren worden de meest iconische plekken van Brabant ook bezocht door influencers; zorgvuldig geselecteerde (inter)nationale bloggers, instagrammers en andere contentmakers bezoeken dit jaar twee keer in teams Brabant. Elk team stelt zélf hun twee shortstays samen, gebaseerd op local tips en iconische highlights. VisitBrabant voorziet de teams daarnaast van allerlei tips voor hun ultieme shorstay-beleving en tijdens hun reizen ontmoeten zij locals en worden ze verrast met gastinfluencers en bijzondere gebeurtenissen. Zij delen hun ervaringen live en inspireren hun achterban met verhalen, video’s en foto’s over Brabant via (social)media en andere platformen met hashtag #BrabantisOpen


De Campagne Brabant is Open 2019 loopt van april tot november 2019.

 
Link: https://www.visitbrabant.com/nl/brabant-is-open
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, Noord-Brabant

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.