Apeldoorn vult toeristische database
Om het aanbod in Apeldoorn snel te kunnen vinden, hebben de gemeente, de leden van Toeristisch Platform Apeldoorn (TPA) en Apeldoorn Marketing geïnvesteerd in een slimme database achter UITinApeldoorn.nl. Jaarlijks wordt dit online platform ruim 600.000 keer bezocht. Het vullen van de database is de eerste stap.Via de website UITinApeldoorn.nl kunnen bezoekers nu gemakkelijk aangeven waar zij naar op zoek zijn. Wil je iets doen met kinderen, iets buiten in de natuur, wil je de hond mee wilt nemen of zoek je een rolstoelvriendelijk uitje? Hoe meer zoektermen de bezoeker invoert, hoe specifieker je zoekt.Het levert maatwerk informatievoorziening om digitaal of in print te verstrekken. Voor receptiemedewerkers van onder meer hotels, campings en vakantieparken wordt het zo gemakkelijker om gasten met de volledige en juiste informatie goed van dienst te zijn. Database krijgt meer categorieënDe ontwikkeling van de toeristische database wordt stapsgewijs doorgevoerd. In deze eerste fase is de database gevuld met alle toeristische trekpleisters en de verblijfslocaties, zoals hotels en vakantieparken. Daar komen later dit jaar nog andere categorieën bij.
Trefwoorden: toerisme, database, marketing, accommodatie
|
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
16/12/24
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
|
16/12/24
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
|
16/12/24
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
|
11/12/24
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
|
06/12/24
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
|
06/12/24
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
|
04/12/24
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|