Geplaatst op: 29-05-2019
Auteur: Ton Vermeulen
PleisureWorld NRIT

Ticketsplus gaat portal met uitjes en belevingen voor Fletcher bouwen

Ticketsplus gaat portal met uitjes en belevingen voor Fletcher bouwen
Links: Rob Hermans, CEO Fletcher Hotels. Rechts: Willem-Jan Brabers, directeur Ticketsplus.

Ticketsplus gaat voor Fletcher Hotels een portal met de uitjes en belevenissen in de omgeving maken. Bijzonder is dat gasten binnenkort tickets aan hun hotelboeking kunnen toevoegen.


Met 99 hotels is Fletcher Hotels de grootste keten in de Nederlandse hotelbranche en richt zich op hotelbelevingen voor ieder budget. Door het aanbieden van de leukste uitjes en belevenissen in de omgeving van de hotels via Fletcher Tickets, wordt de hotelbeleving bij Fletcher Hotels nóg completer.

Ticketverkoop implementeren in customer journey

  

Met het concept Fletcher Tickets creëert Ticketsplus een nieuw portaal om de hotelgasten van Fletcher kennis te laten maken met uitjes in de buurt en ze de regio te laten ontdekken. Door de ticketverkoop te implementeren in de customer journey worden gasten geïnformeerd en geïnspireerd. Binnenkort kunnen zij ook direct de tickets aan hun hotelboeking toevoegen, waardoor ze voor de rest van hun verblijf ontzorgd zijn.  "Bij Fletcher Hotels streven wij naar een exclusieve beleving voor iedere gast. Onze hotels liggen onder andere in de duinen, de heuvels van Limburg en in historische steden. Al deze verschillende regio’s hebben ook tientallen interessante uitjes en activiteiten te bieden. De samenwerking met Ticketsplus biedt hierbij een perfecte aanvulling op onze service, waarbij we onze gasten kunnen verblijden met een uitje nabij onze hotels”, licht Rob Hermans, CEO Fletcher Hotels de samenwerking toe.

Relevant aanbod

  

Middels een platform in de huisstijl van Fletcher Hotels blijft de gast volledig in de Fletcher beleving. Receptionisten kunnen gemakkelijk inloggen en hun gasten aan de receptie verblijden met tickets voor de leukste dagjes uit in de omgeving van de hotels, met leuke kortingen. Met de nieuwe inzichten in de vrijetijdsbesteding van hun gast én de extra service, zet Fletcher Hotels een mooie stap. Niet alleen wordt de regio onder de aandacht gebracht, ook kunnen ze beter inspelen op de behoefte van hun gast waardoor de waarde van de totale vakantiebeleving stijgt.


"Wij zijn trots dat we samen met de ‘Populairste Hotelketen van Nederland’, Fletcher Hotels gaan samenwerken. Vanaf nu kunnen gasten die verblijven in een van de 99 hotels op een makkelijke en leuke wijze kennis maken met de leukste activiteiten en uitjes in de buurt van het hotel. Met Ticketsplus | regio verbinden wij de hotels aan onze database aan belevenissen, daarnaast bieden we op deze manier nieuwe inzichten zodat Fletcher nog beter in kan spelen op de vrijetijdsbehoefte van hun doelgroep. Naast de ticketverkoop bij diverse vakantieparken is dit onze entree in de hotelbranche waar we ons richten op Leisure gasten”, zegt Willem-Jan Brabers, directeur van Ticketsplus.

 
Link: https://www.ticketsplus.nl/home.html
Trefwoorden: horeca, hotels, dagrecreatie

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.
22/11/24
Burgers' Zoo benut regenwater slim voor duurzame verzorging dieren
Burgers' Zoo zet een slimme stap op het gebied van duurzaamheid. Het Arnhemse dierenpark maakt optim...
22/11/24
Zeeland.com maakt lokaal boeken mogelijk dankzij samenwerking met Allyourz
Zeeland.com, het online inspiratieplatform van de provincie Zeeland, gaat een pilot aan met Allyourz. Dit betekent dat bezoekers van Zeeland.com voortaan direct hun verblijf in de provincie kunnen boeken.
21/11/24
Praktijk: bedrijven leveren essentiële bijdrage in opleidingen
Individuele bedrijven leveren in Nederland een essentiële bijdrage aan het opleiden van jonge mensen in de beroepspraktijk en investeren daar fors in. Dit blijkt uit onderzoek van ResearchNed. Het onderzoek leidt tot veranderende inzichten bij VNO-NCW en MKB-Nederland over stages, vergoeding en subsidie voor leerwerkplekken.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
20/11/24
BUas traint op AI en ethiek
Vanaf februari 2025 verplicht de AI Act bedrijven om hun medewerkers AI-geletterd te maken. Dit houdt in dat werknemers die met Artificial Intelligence (AI) werken, moeten begrijpen wat AI precies is. Maar AI maakt nog geen onderscheid in ethische vraagstukken.
19/11/24
KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...