Geplaatst op: 05-06-2019
Auteur: Redactie
NRIT Media

Nieuwe directeur-bestuurder MarketingOost is benoemd

Nieuwe directeur-bestuurder MarketingOost is benoemd

Evelyn Borgsteijn (1967) is per 1 september benoemd tot directeur-bestuurder van Stichting MarketingOost. De Raad van Toezicht is van mening dat zij de juiste persoon is om de ingezette koers van de organisatie, gericht op de ontwikkeling van Oost-Nederland, verder vorm te geven. Evelyn Borgsteijn volgt Henk van Voornveld op die per 1 mei jl. de organisatie heeft verlaten.

 

Regionale ontwikkeling

Op dit moment is Evelyn Borgsteijn nog directeur Corporate Affairs bij Coöperatie VGZ. In deze en voorafgaande betrekkingen is zij actief geweest in rollen op het snijvlak van positionering, samenwerking met ondernemers en publieke partijen en maatschappelijke ontwikkelingen. Evelyn is woonachtig in Zwolle en voelt zich sterk verbonden met de regio en de ontwikkelopgave die er ligt. Verbinding en samenwerking met betrokken partners staan bij haar centraal.

 
Ambities realiseren

Stichting MarketingOost is verheugd een stevige directeur-bestuurder in de persoon van Evelyn Borgsteijn te kunnen aanstellen. De keuze voor Evelyn is in nauwe afstemming met een vertegenwoordiging van het personeel tot stand gekomen. ‘We zijn er van overtuigd dat we met de benoeming van Evelyn de ingezette koers kunnen voortzetten gericht op de ontwikkeling van de regiomerken en het programma Gastvrij Overijssel. We hebben alle vertrouwen in de samenwerking met onze partners en wensen Evelyn alle succes in haar nieuwe functie’ aldus Chris Lindeboom, voorzitter van de Raad van Toezicht.

 

In de tussenliggende periode is gezorgd voor een interim-waarneming van de bestuursfunctie in de persoon van Nico Spit, Manager Finance en Control

Link: https://www.marketingoost.nl/
Trefwoorden: Marketingoost, nieuwe directeur, benoeming

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.