Wat is hot en wat is not in het vakantiegedrag van de Nederlanders?
Het vakantiegedrag van de Nederlanders verandert langzaam maar zeker. Zo zijn korte strandvakanties in opkomst, worden maaltijden zonder vlees steeds belangrijker, heeft de Nederlander op vakantie meer behoefte aan contact met de lokale gemeenschap en willen we steeds meer onze eigen reis samenstellen.
Dat blijkt uit onderzoek van de Thomas Cook Group (waar Neckermann Reizen onderdeel van is) in 9 Europese landen met een totaal van 32.500 respondenten. De Nederlandse resultaten zijn gebaseerd op circa 1.500 Nederlandse Neckermann-klanten die aan het onderzoek hebben deelgenomen. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Vakanties
Trefwoorden: vakanties, onderzoek, trends