Maak kennis met Robin, de chatbot van Kennemer Duincamping de Lakens
Holiday Media maakt chatbots bereikbaar voor branche
Wie de site van Kennemer Duincamping de Lakens bezoekt, ziet sinds kort een mooie innovatie die we in de verblijfsrecreatie nog niet eerder zagen. Een chatbot, een virtuele medewerker van de receptie die 24 uur per dag vragen van gasten beantwoord. Natuurlijk hebben grote bedrijven al langer chatbots maar het mooie aan deze ontwikkeling is dat deze ook voor middelgrote bedrijven bereikbaar is. Chatbot Robin van Camping de Lakens is nog maar een pilot maar de eerste resultaten zijn bemoedigend. De ontwikkeling van de ch...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: verblijfsrecreatie, campings, kampeerterreinen, bungalowparken, innvovatie, technologie