Geplaatst op: 08-07-2019
Auteur: Marc Gerlings

Met vakantieabonnement naar pretpark

Met vakantieabonnement naar pretpark
Foto: Tivoli

Voor wie de zomer(vakantie) in eigen land viert heeft Amusementspark Tivoli een voordelig Vakantieabonnement waarmee men van 6 juli t/m zelfs de herfst(vakantie) onbeperkt kan genieten van alle attracties, speeltoestellen, entertainment en gezelligheid.


De hele zomer zijn er diverse shows en evenementen zoals ‘Tivoli Pakt Uit!’ op 31 juli en 7 augustus. De shows van Tiffi en Toffi zijn alle weekenden en op alle dagen tijdens de zomervakantie (20 juli t/m 11 augustus) te zien in het park.


Samenwerking met andere pretparken

De prijs voor een Vakantieabonnement is € 35,00 per persoon (i.p.v. € 47,50) en voor een Gezins-Vakantieabonnement € 115,00 per gezin (i.p.v. € 165,00). Daarnaast krijgt de Vakantieabonnement-houder ook nog vele extra's zoals korting op diverse (pret)parken zoals Avonturenpark Hellendoorn, Julianatoren, BillyBird Park Hemelrijk, Monkey Town Wijchen, DippieDoe Attractiepark, Wunderland Kalkar, Linneaushof, Vogelpark Avifauna, alle Plopsa pretparken en de Pannenkoekenboot Nijmegen.


Voor alle pretparkfans die het park maar voor één dag willen bezoeken zijn er online tickets met korting te verkrijgen. De abonnementen zijn zowel online of aan de kassa van het park te verkrijgen. Meer informatie over het park is te vinden op www.parktivoli.nl

Trefwoorden: pretpark, attractie, korting, marketing, sales

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.