Tour en toerisme werken nauwer samen in multi-channel aanpak
Foto: Atout France. Renners bij viaduct Millau. Een grote wielerronde biedt talloze kansen om regio’s en steden te promoten. Van oudsher maken Franse start- en finishplaatsen daar volop gebruik van. Nu slaan het officiële verkeersbureau van Frankrijk en de organisatie van de Tour de handen ineen. In een multi-channel aanpak van promotie en informatie op televisie en online krijgt het toerisme nog meer aandacht in dit evenement dat wereldwijd gevolgd wordt. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: Frankrijk, Tour, promotie, toerisme, marketing
|
|
10/01/25
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
|
10/01/25
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
|
10/01/25
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
|
08/01/25
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
|
26/12/24
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
24/12/24
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
|
23/12/24
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|