Geplaatst op: 09-07-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

Doorstart voor ElkePlek.nl

Doorstart voor ElkePlek.nl

ElkePlek.nl is overgenomen door Elias Marketing en Support in samenwerking met reserveringssysteem UwBoeking.com. ElkePlek was het boekingsplatform dat met steun van RECRON werd opgezet maar in de zomer van 2018 na vier jaar failliet ging.


Door de overname is het boekingsplatform inmiddels weer in de lucht. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan het verbeteren van de site. Adverteerders zullen de komende tijd benaderd worden om de samenwerking in een nieuwe vorm door te zetten.

Nieuw concept

  

Het concept van boeken bij de bron tegen commissie wordt verlaten. ElkePlek.nl start met een nieuw concept. Het adverteren wordt commissievrij. Adverteerders krijgen controle over eigen advertenties, beschikbaarheid en prijzen. Ook kunnen de accommodaties straks met een iCal koppeling gekoppeld worden.

 

Het uitgangspunt van ElkePlek.nl is om een platform voor en door recreatieondernemers te realiseren waarmee tegenwicht geboden kan worden aan de prijsdruk (provisie) van commerciƫle platformen. Wat uniek is aan ElkePlek.nl dat er een koppeling wordt gemaakt tussen verschillende vormen van dag- en verblijfsrecreatie in Nederland. ElkePlek.nl en Uwboeking.com hadden al een langdurige samenwerking. Voor de website ElkePlek.nl werd er namelijk al gebruik gemaakt van het reserveringssysteem van Uwboeking.com.

 
Link: https://www.elkeplek.nl
Trefwoorden: verblijfsrecreate, dagrecreatie

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

10/01/25
Wie wil de stalen dino van DierenPark Amersfoort?
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
10/01/25
ChaletsPlus schenkt kerstkaartenbudget aan Stichting Het Buitenhof
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.