Geplaatst op: 22-07-2019
Auteur: Marc Gerlings

Novotel Amsterdam Schiphol Airport haalt grote klant binnen

Novotel Amsterdam Schiphol Airport haalt grote klant binnen
Foto: Noovotel

Tijdens een ‘exclusief client’ event begin juli, is de samenwerking tussen Novotel Amsterdam Schiphol Airport en Danone gelanceerd. Danone verwacht op jaarbasis zo’n 2500 kamers te boeken en daarnaast zullen meeting en events deels bij Novotel Amsterdam Schiphol Airport georganiseerd worden.


Voedingsmiddelenbedrijf Danone heeft begin mei de deuren geopend van haar nieuwe hoofdkantoor aan de Taurusavenue in Hoofddorp. "Novotel Amsterdam Schiphol Airport is er trots op een van Danone’s preferred hotel suppliers te zijn” aldus General Manager Floris Licht van Novotel. "Het viersterrenhotel ligt op loopafstand van het nieuwe hoofdkantoor. De gasten van Danone – die zullen overnachten in het hotel- zullen voornamelijk internationale medewerkers maar ook zakelijke relaties en klanten zijn”.


Special client event
"Begin juli is er speciaal voor Danone een event georganiseerd door en bij Novotel Amsterdam Schiphol Airport” vertelt Martine Serné, Executive Assistent Chief Commercial Officer bij Danone.
"Wij hebben een uitgebreide rondleiding gekregen langs de hotelkamers en meeting- en eventzalen van het hotel. Daarnaast was er een workshop ‘zelf honing slingeren’ samen met de huisimker. De workshop stond volledig in het teken van duurzaamheid en gezondheid wat goed aansluit bij de visie van Danone 'One Planet One Health’.
De dag werd afgesloten met een high-tea op het terras. De samenwerking tussen Danone en Novotel Amsterdam Schiphol Airport is prettig, ze zijn gastvrij, luisteren naar onze wensen en denken mee met wat wij voor onze gasten en meetings willen”.


De Purple Pony
"Het zonnige terras van Novotel Amsterdam Schiphol Airport is zeer geschikt voor een borrel na het werk” vertelt Licht. "Elke eerste en derde donderdag van de maand, tijdens ‘DJ Thirstdays’ komen de medewerkers van Danone, die zichzelf ‘Danoners’ noemen, graag langs. Zij hebben zelfs hun eigen signature cocktail laten maken -De Purple Pony-".

Trefwoorden: hotel, klant, zakelijk

CELTH





||| Nieuws |||

31/01/25
Exclusief voor leden
Groei Nederlands verblijfsbezoek zwakt af
Het Nederlands verblijfstoerisme, zowel binnenlands als buitenlands, groeit in 2025 naar verwachting met 2,5% naar 52 miljoen verblijfsgasten. Dit is een daling ten opzichte van de gemiddelde groei van 5% per jaar in de periode 2012-2019.
28/01/25
Villa for You boekt recordomzet
Vakantiehuisaanbieder Villa for You heeft in 2024 een recordomzet van 50 miljoen euro behaald, een groei van 40% ten opzichte van 2023. Deze groei is mede te danken aan de stijgende vraag naar flexibele vakanties en unieke verblijven zoals luxe chalets en authentieke landhuizen.
28/01/25
Exclusief voor leden
VNG: Permanente bewoning van recreatiewoningen moet lokaal maatwerk blijven
Het al dan niet toestaan van permanente bewoning van recreatiewoningen moet een lokale afweging blijven, aldus de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG). Gemeenten kunnen dit in overleg met eigenaren en bewoners van vakantieparken bepalen. De VNG roept de Tweede Kamer op om tegen het voorstel voor landelijke regie te stemmen.
27/01/25
Populariteit lenen voor vakantiehuisje brokkelt af
Recreatiewoningen blijven populair als leendoel, maar het aantal leningen en leenbedragen neemt af. Wat betekent dit voor consumenten?
24/01/25
Camperbeurs Brabant blijft na eerste succes
De eerste editie van de Camperbeurs in Autotron Rosmalen trok afgelopen weekend meer dan 11.000 bezoekers en was volledig uitverkocht. Het evenement vond plaats op zaterdag 18 en zondag 19 januari en overtrof alle verwachtingen.
24/01/25
Marketing Groningen maakt camperroute
Waarschijnlijk is Marketing Groningen de eerst dmo die een camperroute maakt. De 6-daagse route leidt je van de stad Groningen helemaal langs de parels van de provincie.
23/01/25
Mooie vooruitzichten
In de 45 jaren dat Maas recreatie bedrijfsmakelaardij actief is in het taxeren en aan- en verkopen van recreatie- en watersportbedrijven, heeft deze markt allerlei ontwikkelingen doorgemaakt.
21/01/25
Producenten- en Glampingplein maakt debuut op Caravana
Van 29 januari tot en met 2 februari 2025 vindt consumentenbeurs Caravana plaats in het WTC Expo Leeuwarden. Deze kampeerbeurs biedt een uitgebreid aanbod van campers, caravans, vouwwagens, tenten en kampeeraccessoires.

||| Agenda |||

06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
24/03/25
24/03/25 t/m 24-03-25: 2Daagse Glamping Inspiratiereis
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert van maandag 24 maart 2025 tot en met d...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...