Novotel Amsterdam Schiphol Airport haalt grote klant binnen
Tijdens een ‘exclusief client’ event begin juli, is de samenwerking tussen Novotel Amsterdam Schiphol Airport en Danone gelanceerd. Danone verwacht op jaarbasis zo’n 2500 kamers te boeken en daarnaast zullen meeting en events deels bij Novotel Amsterdam Schiphol Airport georganiseerd worden.
Voedingsmiddelenbedrijf Danone heeft begin mei de deuren geopend van haar nieuwe hoofdkantoor aan de Taurusavenue in Hoofddorp. "Novotel Amsterdam Schiphol Airport is er trots op een van Danone’s preferred hotel suppliers te zijn” aldus General Manager Floris Licht van Novotel. "Het viersterrenhotel ligt op loopafstand van het nieuwe hoofdkantoor. De gasten van Danone – die zullen overnachten in het hotel- zullen voornamelijk internationale medewerkers maar ook zakelijke relaties en klanten zijn”.
Special client event
"Begin juli is er speciaal voor Danone een event georganiseerd door en bij Novotel Amsterdam Schiphol Airport” vertelt Martine Serné, Executive Assistent Chief Commercial Officer bij Danone.
"Wij hebben een uitgebreide rondleiding gekregen langs de hotelkamers en meeting- en eventzalen van het hotel. Daarnaast was er een workshop ‘zelf honing slingeren’ samen met de huisimker. De workshop stond volledig in het teken van duurzaamheid en gezondheid wat goed aansluit bij de visie van Danone 'One Planet One Health’.
De dag werd afgesloten met een high-tea op het terras. De samenwerking tussen Danone en Novotel Amsterdam Schiphol Airport is prettig, ze zijn gastvrij, luisteren naar onze wensen en denken mee met wat wij voor onze gasten en meetings willen”.
De Purple Pony
"Het zonnige terras van Novotel Amsterdam Schiphol Airport is zeer geschikt voor een borrel na het werk” vertelt Licht. "Elke eerste en derde donderdag van de maand, tijdens ‘DJ Thirstdays’ komen de medewerkers van Danone, die zichzelf ‘Danoners’ noemen, graag langs. Zij hebben zelfs hun eigen signature cocktail laten maken -De Purple Pony-".