Geplaatst op: 06-08-2019

NRIT Nieuwsupdate 6 augustus 2019

NRIT Nieuwsupdate 6 augustus 2019
NRIT Media biedt op haar Kennisplatform een dagelijkse nieuwsupdate. Elke dag een nieuw kort overzicht van het belangrijkste nieuws van de dag. Het nieuwsoverzicht vullen we gedurende de hele dag aan met nieuws dat al op de website heeft gestaan aangevuld met nieuws dat de website niet heeft gehaald maar toch vermeldenswaardig is.
  • Campagne Lekker Fietsen 2019 sterk online en in print: In de maand mei hield Visit Veluwe de campagne Lekker Fietsen. De campagne kreeg veel aandacht online en offline. Door de combinatie van specifieke magazines in de doelgroep, eigen social media en landingspagina werd een breed publiek bereikt. De campagne haakte in op de ooit landelijk bekende...

  • Green Energy Mill voor festivals: Het Belgische festival Pukkelpop heeft een primeur met de Green Energy Mill die ontwikkeld is op de TU Eindhoven. De toren wekt energie op met een windmolen en gekleurde zonnepanelen. De toren is een idee van TU/e bouwkundige Faas Moonen die zich ergerde aan het vervuilende karakter van veel festiva...

  • Prijzen stijgen hard: De prijzen blijven in Nederland harder stijgen dan in de Eurozone. Nederland loopt uit de pas vanwege de invoering van een hoger btw-tarief en de verhoging van de belasting op energie. Dat merken we ook in de gastvrijheidsbranche.In juli 2019 waren consumentengoederen en -diensten 2,5% duurder dan e...

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH
     





       

       

       
       
       

       

    ||| Nieuws |||

    25/12/24
    Op weg naar 2025
    Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
    16/12/24
    HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
    Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
    16/12/24
    Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
    De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
    16/12/24
    Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
    Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
    11/12/24
    Weer award voor Dark Sky Terschelling
    De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
    06/12/24
    Exclusief voor leden
    Great Stay App neemt The Digital Concierge over
    Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
    06/12/24
    Exclusief voor leden
    Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
    Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
    04/12/24
    Hart van Brabant gaat regio een boost geven
    De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

    ||| Agenda |||

    Momenteel geen berichten aanwezig.