Trend groeiende aandacht voor songwriting op cruiseschip
NorwegianCruiseLine (NCL) heeft het 'Free the Beat'-programma gelanceerd,een platform waar de beste songwriters, artiesten, talenten en andere creatievelingen de vrijheid krijgen speciale content te ontwikkelen voor de eerste wereldwijde muziekbibliotheek van hetcruisemerk, geïnspireerd op de mooiste bestemmingen uit de hele wereld.
Voor dit programma gaat NCL de samenwerking aan met partners uit de muziekindustrie om een portfolio met exclusieve content samen te stellen die gebruikt gaat worden in verschillende klantgerichte kanalen zoals aan boord van de 16 schepen tellende vloot.
Het programma moet leiden tot NCL's eerste wereldwijde muziekbibliotheek. Hiervoor worden exclusieve >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: cruise, beleving, concept, trend, reizen