Concept freestyle cruisen twintig jaar oud
Illustratie: NCL
Tafelschikking, vaste dinertijden, dat zijn een paar onderdelen die cruisemaatschappij Norwegian Cruise Line twintig jaar geleden overboord gooide. Cruisen werd losser en laagdrempeliger. Het concept dat toen werd gelanceerd bestaat nog steeds en heet freestyle cruise.
NCL bracht in 2000 een revolutie teweeg in de cruise industrie met de term ‘freestyle cruising’. Het aanbod aan activiteiten, gastronomie en entertainment aan boord is breed en er gelden op de schepen geen vaste dresscodes, dinertijden of tafelschikking. Hiermee richt NCL zich niet alleen op één type cruisereiziger, maar op de wensen en verwachtingen tijdens een cruise van iedere reiziger. De maximale flexibiliteit, comfort, vrijheid en afwisseling aan boord biedt gasten een persoonlijke cruise ervaring.
Dit concept wordt nog steeds gebruikt maar het is wel aangepast aan de tijd. NCL heeft voor het huidige aanbod vier doelgroepen >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: cruise, concept, marketing