Geplaatst op: 12-09-2019
Auteur: Marc Gerlings

Marketing D-Day: van een zoeker naar een boeker

Donderdag 3 oktober bij Emesa in Amsterdam

Marketing D-Day: van een zoeker naar een boeker
Donderdag 3 oktober vindt in de inspirerende omgeving van Emesa (Amsterdam) de vakdag Marketing D-Day plaats. D-Day staat voor ‘decision day’. Dat is nodig in de snelle ontwikkelingen in marketing. Want hoe maak je met die complexe mix van marketingmiddelen nu de beste keuzes?

Van tientallen zoekopdrachten naar gast

Specifiek voor toerisme en hospitality draait marketingsucces om slimme acties die inspelen op het vrijetijdsgedrag van de consument. Die consument zoekt zich suf online maar hoe haal je hem of haar binnen als gast? Hoe kom jij boven die tientallen zoekopdrachten die consumenten doen alleen al voor een weekendje weg? Daarna wil je de fase in van de loyale gast.


De antwoorden, van strategie tot tips & tricks hebben we voor je op 3 oktober van 8 sprekers:

Martin van Kranenburg: strategie om van een zoeker een boeker te maken

Vakantiepark Het Stoetenslagh, Mariska Snoek: van schieten met hagel naar doelgroepen en acties

Emesa: De beste aanpak voor actiemarketing

Coen Schelfhorst: Inzetten van nieuwe technieken voice en chat voor marketing en service

Danny Paerl: Gepassioneerd ondernemer en vertelt eerlijk over interne open teams voor marketing

Wilbert Witkamp: Consument van morgen is totaal flexibel

Willem-Jan Brabers: Hoe vergroot je de belevenismarkt

Liesbeth Gouda: Ga niet zomaar mee in de hype van influencers, maak keuzes.

Netwerken en kennis delen is belangrijk. Daarom is er een goede lunch, een lang koffiemoment en een mooie afsluiting van de dag.


Targets voor de dag

Strategie, innovatie in content, boekers worden fans, boost loyaliteit, creëer influencers, conversie en slimme praktische tips.

De kennis en praktijkervaring van deze topsprekers wil je niet missen: Boek nu je ticket.

Trefwoorden: congres, vakdag, marketing, kennis, strategie, tips, toerisme, recreatie, leisure

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Hoe elektrische machines bijdragen aan een duurzame logistiek
Duurzaamheid is een hot topic in de logistieke wereld. En dat is eigenlijk niet zo gek. Bedrijven zo...
13/12/24
Nederland moet niet wachten op uitspraak klimaatzaak, maar zelf voorloper zijn
Terwijl het Internationaal Gerechtshof momenteel een historische uitspraak voorbereidt over de juridische verplichtingen van landen om klimaatverandering tegen te gaan, benadrukt Transversal Professor of Sustainability Transitions Frans Melissen van de Breda University of Applied Science het belang van proactieve actie. Nederland, dat vaak als voorloper op duurzaamheidsgebied wordt gezien, moet volgens Melissen niet afwachten op deze uitspraak, maar zelf het voortouw nemen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Wie wonnen de Columbus Travel Awards?
Op 2 december zijn de jaarlijkse Columbus Travel Awards uitgereikt aan organisaties en personen die zich inzetten voor een betere wereld voor reizigers én de lokale bevolking. Winnaars zijn Koning Aap & Shoestring, Stippl, hetkanWEL en Noorwegen.
03/12/24
Vakantiehuisjes steeds vaker duurzaam gerenoveerd
Steeds meer vakantiehuisjes worden op een duurzame manier gerenoveerd en hebben daardoor minder negatieve impact op het milieu.
02/12/24
Tijd vage duurzaamheidsclaims is voorbij
De speech van ACM-directeur Consumenten Edwin van Houten over toezicht op duurzaamheidsclaims bij het Nationaal Sustainability Congres laat ook zijn visie zien op de toekomst. De tijd van vage duurzaamheidsclaims lijkt voorbij.
29/11/24
Kennisinstellingen samen aan de slag met duurzame gastvrije transities
Het Regieorgaan SIA heeft het SPRONG-programma Gastvrije Transities goedgekeurd en een subsidie van twee miljoen euro toegekend. De nieuwe SPRONG-groep werkt in vier regionale transitiearena’s aan de thema’s klimaatneutraal, brede welvaart, healthy region en regeneratieve gebiedsontwikkeling.
15/11/24
Exclusief voor leden
Verantwoord reizen blijft groeien: Riksja Travel boekt succes
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.