Geplaatst op: 12-09-2019
Auteur: Marc Gerlings

Marketing D-Day: van een zoeker naar een boeker

Donderdag 3 oktober bij Emesa in Amsterdam

Marketing D-Day: van een zoeker naar een boeker
Donderdag 3 oktober vindt in de inspirerende omgeving van Emesa (Amsterdam) de vakdag Marketing D-Day plaats. D-Day staat voor ‘decision day’. Dat is nodig in de snelle ontwikkelingen in marketing. Want hoe maak je met die complexe mix van marketingmiddelen nu de beste keuzes?

Van tientallen zoekopdrachten naar gast

Specifiek voor toerisme en hospitality draait marketingsucces om slimme acties die inspelen op het vrijetijdsgedrag van de consument. Die consument zoekt zich suf online maar hoe haal je hem of haar binnen als gast? Hoe kom jij boven die tientallen zoekopdrachten die consumenten doen alleen al voor een weekendje weg? Daarna wil je de fase in van de loyale gast.


De antwoorden, van strategie tot tips & tricks hebben we voor je op 3 oktober van 8 sprekers:

Martin van Kranenburg: strategie om van een zoeker een boeker te maken

Vakantiepark Het Stoetenslagh, Mariska Snoek: van schieten met hagel naar doelgroepen en acties

Emesa: De beste aanpak voor actiemarketing

Coen Schelfhorst: Inzetten van nieuwe technieken voice en chat voor marketing en service

Danny Paerl: Gepassioneerd ondernemer en vertelt eerlijk over interne open teams voor marketing

Wilbert Witkamp: Consument van morgen is totaal flexibel

Willem-Jan Brabers: Hoe vergroot je de belevenismarkt

Liesbeth Gouda: Ga niet zomaar mee in de hype van influencers, maak keuzes.

Netwerken en kennis delen is belangrijk. Daarom is er een goede lunch, een lang koffiemoment en een mooie afsluiting van de dag.


Targets voor de dag

Strategie, innovatie in content, boekers worden fans, boost loyaliteit, creëer influencers, conversie en slimme praktische tips.

De kennis en praktijkervaring van deze topsprekers wil je niet missen: Boek nu je ticket.

Trefwoorden: congres, vakdag, marketing, kennis, strategie, tips, toerisme, recreatie, leisure

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.
22/11/24
Burgers' Zoo benut regenwater slim voor duurzame verzorging dieren
Burgers' Zoo zet een slimme stap op het gebied van duurzaamheid. Het Arnhemse dierenpark maakt optim...
22/11/24
Zeeland.com maakt lokaal boeken mogelijk dankzij samenwerking met Allyourz
Zeeland.com, het online inspiratieplatform van de provincie Zeeland, gaat een pilot aan met Allyourz. Dit betekent dat bezoekers van Zeeland.com voortaan direct hun verblijf in de provincie kunnen boeken.
21/11/24
Praktijk: bedrijven leveren essentiële bijdrage in opleidingen
Individuele bedrijven leveren in Nederland een essentiële bijdrage aan het opleiden van jonge mensen in de beroepspraktijk en investeren daar fors in. Dit blijkt uit onderzoek van ResearchNed. Het onderzoek leidt tot veranderende inzichten bij VNO-NCW en MKB-Nederland over stages, vergoeding en subsidie voor leerwerkplekken.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
20/11/24
BUas traint op AI en ethiek
Vanaf februari 2025 verplicht de AI Act bedrijven om hun medewerkers AI-geletterd te maken. Dit houdt in dat werknemers die met Artificial Intelligence (AI) werken, moeten begrijpen wat AI precies is. Maar AI maakt nog geen onderscheid in ethische vraagstukken.
19/11/24
KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).

||| Agenda |||

22/11/24
22/11/24 t/m 22-11-24: Bestemmingsmanagement, samen zetten we stappen vooruit’
Op vrijdag 22 november organiseert NBTC in Ede de jaarlijkse Beleidsmakersdag met dit jaar als thema...
28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...