Marketing D-Day: van een zoeker naar een boeker
Donderdag 3 oktober bij Emesa in Amsterdam
Donderdag 3 oktober vindt in de inspirerende omgeving van Emesa (Amsterdam) de vakdag Marketing D-Day plaats. D-Day staat voor ‘decision day’. Dat is nodig in de snelle ontwikkelingen in marketing. Want hoe maak je met die complexe mix van marketingmiddelen nu de beste keuzes?
Van tientallen zoekopdrachten naar gast
Specifiek voor toerisme en hospitality draait marketingsucces om slimme acties die inspelen op het vrijetijdsgedrag van de consument. Die consument zoekt zich suf online maar hoe haal je hem of haar binnen als gast? Hoe kom jij boven die tientallen zoekopdrachten die consumenten doen alleen al voor een weekendje weg? Daarna wil je de fase in van de loyale gast.
De antwoorden, van strategie tot tips & tricks hebben we voor je op 3 oktober van 8 sprekers:
Martin van Kranenburg: strategie om van een zoeker een boeker te maken
Vakantiepark Het Stoetenslagh, Mariska Snoek: van schieten met hagel naar doelgroepen en acties
Emesa: De beste aanpak voor actiemarketing
Coen Schelfhorst: Inzetten van nieuwe technieken voice en chat voor marketing en service
Danny Paerl: Gepassioneerd ondernemer en vertelt eerlijk over interne open teams voor marketing
Wilbert Witkamp: Consument van morgen is totaal flexibel
Willem-Jan Brabers: Hoe vergroot je de belevenismarkt
Liesbeth Gouda: Ga niet zomaar mee in de hype van influencers, maak keuzes.
Netwerken en kennis delen is belangrijk. Daarom is er een goede lunch, een lang koffiemoment en een mooie afsluiting van de dag.
Targets voor de dag
Strategie, innovatie in content, boekers worden fans, boost loyaliteit, creëer influencers, conversie en slimme praktische tips.
De kennis en praktijkervaring van deze topsprekers wil je niet missen: Boek nu je ticket.