Geplaatst op: 17-09-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

Eerste marketingvakdag voor Nederlandse dag- en verblijfsrecreatie

Van slimme strategie naar perfecte uitvoering

Eerste marketingvakdag voor Nederlandse dag- en verblijfsrecreatie

De belangrijkste succesfactor voor effectieve marketing in dag- en verblijfsrecreatie is een uitgekiende marketingstrategie. Want met een goede strategie ben je een effectieve interne en externe opdrachtgever met als ultiem resultaat meer boekingen voor de juiste periode.


De bouwstenen voor die strategie bieden we je op de eerste editie van Marketing D-day. Een vakdag die we speciaal voor bedrijven in de Nederlandse dag- en verblijfsrecreatie op donderdag 3 oktober organiseren bij Vakantieveilingen (Emesa) in Amsterdam. Een dag die je niet mag missen met topsprekers uit zowel de marketing als het recreatievak.

Uitgelichte sprekers


Zo hebben we met Martin van Kranenburg één van Nederlands grootste conversiespecialisten als keynote. Martin is een veel gevraagde spreker en helpt graag ondernemers en marketeers om van zoekers boekers te maken.  

Liesbeth Gouda laat je zeker een stap terug doen door eerst een strategische visie te ontwikkelen om optimaal rendement uit je keuzes te halen. Maar daar komt veel bij kijken. Overweeg je actiemarketing als strategie, dan ben je met de visie van Vakantieveilingen (Emesa) aan het juiste adres. 


Vanuit de branche komen Mariska Snoek (Vakantiepark Het Stoetenslagh), Coen Schelfhorst (GuestHouse Kaatsheuvel) en Danny Pearl (Bungalowpark Hoenderloo) openhartig over hun marketingervaring vertellen. Danny heeft intern veel veranderd, ook in marketing en sales. De aloude receptie ging eruit en werken met zelfsturende teams kwam er in. Lukt dat, intern veel aandacht voor marketing? 


Ticketsplus heeft de kennis in huis om content aan marketing te verbinden voor tickets. De vraag naar tickets groeit nog steeds.Wilbert Witkamp weet hoe je marketing verbindt aan het flexibel maken van je product en prijs. Eerder deed hij dat bij Yellow Brick en nu is hij actief in de sector leisure met Tapperuse. Wat doet flexibiliteit met het gedrag van consumenten? Wilbert laat de voorbeelden én de cijfers zien.

Meer informatie en tickets


De kennis en praktijkervaring van deze topsprekers wil je niet missen: Boek daarom nu je ticket op de congreswebsite MarketingDDay.nl.

Trefwoorden: marketing, dagrecreatie, verblijfsrecreatie

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.