Geplaatst op: 26-09-2019
Auteur: Redactie
NRIT Media

Bellewaerde opent nieuwe family coaster in 2020

Bellewaerde opent nieuwe family coaster in 2020

Dit najaar start Bellewaerde de bouw van een nieuwe familie attractie. De attractie zal geopend worden in het voorjaar van 2020 in de Canada-zone van het park. Bellewaerde kiest bewust voor een family coaster om zo gezinnen samen unieke en onvergetelijke momenten te laten beleven. Voor de ontwikkeling en de bouw van deze attractie is een investeringsportefeuille van 7,5 miljoen euro gereserveerd. 


Family Coaster

Met de grond- en funderingswerken voor de bouw van deze family coaster wordt dit najaar gestart. Het traject wordt op maat gemaakt voor Bellewaerde waarvoor het park samenwerkt met de attractiebouwer Gerstlauer.

Met de komst van deze attractie zet het attractiepark in op gezinnen. De family coaster wordt een nieuwe beleving van jong en oud, in het midden van de Canada-zone van het park en naast de attractie Dawson Duel die in 2017 werd geopend.

De attractie wordt een aanvulling op het bestaande aanbod in het park, namelijk een unieke mix van gezinsattracties, exotische dieren en een prachtige groene omgeving.


Investering

Voor de ontwikkeling en de bouw van de attractie is een investeringsportefeuille van 7,5 miljoen euro gereserveerd. Deze attractie betekent meteen de grootste investering in een attractie sinds 1999 en overstijgt dus de investeringen voor de attracties Huracan en Dawson Duel.

Link: https://www.bellewaerde.be/nl
Trefwoorden: Nieuwe attractie, family coaster,

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.