Geplaatst op: 26-09-2019

NRIT Nieuwsupdate 26 september 2019

NRIT Nieuwsupdate 26 september 2019
NRIT Media biedt op haar Kennisplatform een dagelijkse nieuwsupdate. Elke dag een nieuw kort overzicht van het belangrijkste nieuws van de dag. Het nieuwsoverzicht vullen we gedurende de hele dag aan met nieuws dat al op de website heeft gestaan aangevuld met nieuws dat de website niet heeft gehaald maar toch vermeldenswaardig is.
  • Bellewaerde opent nieuwe family coaster in 2020: Dit najaar start Bellewaerde de bouw van een nieuwe familie attractie. De attractie zal geopend worden in het voorjaar van 2020 in de Canada-zone van het park. Bellewaerde kiest bewust voor een family coaster om zo gezinnen samen unieke en onvergetelijke momenten te laten beleven. Voor de ontwikkeli...

  • Toeristische campagne het Groningste van Groningen: Meestal is een boek het sluitstuk van een project om successen met elkaar en de buitenwereld te delen. In Groningen gebruiken ze het boek ‘Groningste van Groningen’ juist als startpunt voor een toeristische campagne waar 50 vrijetijdsondernemers zich profileren.Op dinsdag 24 september is het eer...

  • FNV organiseert eerste GastvrijheidsTop: Het is hard werken in de gastvrijheidsbranche en dat verdient wel wat waardering. FNV Horecabond vindt dat deze medewerkers in het zonnetje gezet mogen worden en organiseert daarom de GastvrijheidsTop 2019. Tijdens deze eerste GastvrijheidsTop 2019 wordt ook de GastvrijheidsTopper bekendgemaakt.FNV ...

  • Campinghouders Ommen boos: ‘Toeristentax aan de max!’: Recreatie-ondernemers uit Ommen zijn boos op de gemeente. Het college is voornemens de toeristenbelasting te verhogen met 10%  tot €1,10 p.p.p.n. Over deze verhoging zijn de recreatie-ondernemers niet geïnformeerd en nu het goed gaat met de gemeente vinden ze de stijging ook onevenredig h...

  • Ierse Galway over hoogtepunten Culturele Hoofdstad 2020: De Ierse stad Galway is de Culturele Hoofdstad van Europa 2020.  Afgelopen week werd het kernprogramma bekend gemaakt voor komend jaar met centraal de thema’s als landschap, taal en migratie. De Ierse stad heeft met meer dan 100 partnerschappen uit 33 vertegenwoordigde landen het programma on...

  • Nieuwe toeristische koers voor Gouda: Gouda heeft in 2018 1,1 miljoen bezoekers ontvangen. Daarmee is de ambitie van de stad om 1 miljoen bezoekers te trekken ruimschoots behaald. Nu zet Gouda een nieuwe stap waar kwaliteit voor kwantiteit gaat. Het vergroten van de omzet en het stimuleren van meerdaags bezoek staan voorop. Ook de eigen...

  • Ruralité: Toeristische innovatie op het platteland: Het past helemaal in de trend van deze tijd, het project Ruralité in de Frans-Belgische grensstreek waar ondernemers aan de slag gaan streekgebonden toeristische innovatie. Streekproducten, korte ketens,  natuur, landschap en de lokale smaken staan hierbij centraal. Opvallend is het idee...

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH
     





       

       

       
       
       

       

    ||| Nieuws |||

    08/01/25
    Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
    Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
    25/12/24
    Op weg naar 2025
    Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
    16/12/24
    HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
    Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
    16/12/24
    Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
    De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
    16/12/24
    Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
    Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
    11/12/24
    Weer award voor Dark Sky Terschelling
    De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
    06/12/24
    Exclusief voor leden
    Great Stay App neemt The Digital Concierge over
    Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
    06/12/24
    Exclusief voor leden
    Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
    Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.

    ||| Agenda |||

    Momenteel geen berichten aanwezig.