Geplaatst op: 27-09-2019
Auteur: Marc Gerlings

Prijs duurzame inzetbaarheid personeel naar Kennemer Duincampings

Prijs duurzame inzetbaarheid personeel naar Kennemer Duincampings
Op 26 september 2019 is tijdens het Vitality Event door voorzitter Joke Storm van het Nationaal Platform Duurzame Inzetbaarheid de 19e Kroon op het Werk prijs uitgereikt aan de Kennemer Duincampings. De prijs is bestemd voor organisaties die uitblinken in het bevorderen van de duurzame inzetbaarheid van medewerkers.

Uniek is de hele open bedrijfscultuur en sterke individuele aandacht van de Kennemer Duincampings. De medewerkers zijn enorm bevlogen en betrokken en stralen dat ook uit. Dat resulteert in een snel groeiend bedrijf waar keihard wordt gewerkt en een zeer laag verzuim. Een bedrijf dat zich houdt aan de arbeidstijden en waar iedereen deelt in de winst. Een uitstekend voorbeeld voor de horecasector. 

De genomineerden

De drie andere genomineerden, de IC afdeling van het Jeroen Bosch Ziekenhuis, VDR Bouwgroep  Deventer en Florius Hypotheken bleken uitstekende runner ups. Alle drie lichtende voorbeelden voor hun sector en alle reden voor ander bedrijven om hen uit te nodigen om hun ervaringen te delen.  

Nationaal Platform Duurzame Inzetbaarheid

Het Nationaal Platform Duurzame Inzetbaarheid (NPDI) is een netwerkorganisatie met meer dan 150 adviseurs, kennisinstellingen en bedrijven. Het NPDI verbindt wetenschap en praktijk en deelt kennis. Wij streven er naar dat heel werkend Nederland langer, met plezier, productief en gezond kan doorwerken. Waar de medewerker centraal staat heeft een bedrijf grotere kans op duurzaam succes. Het NPDI gaat in het jubileumjaar 2020 onderzoek doen naar de succes- en faalfactoren van de Kroon op het Werkbedrijven. 
Trefwoorden: personeel, werk, hrm, beleid, camping, toerisme, management

CELTH





||| Nieuws |||

28/01/25
Dit zijn de beste reisbloggers van Nederland
Op 18 januari 2025 werden de winnaars van de allereerste editie van de Dutch Travel Blog Awards bekendgemaakt. Dit event, georganiseerd door het gespecialiseerde travel marketingbureau Thx.agency, biedt het podium aan de beste travel content creators van Nederland.
24/01/25
Marketing Groningen maakt camperroute
Waarschijnlijk is Marketing Groningen de eerst dmo die een camperroute maakt. De 6-daagse route leidt je van de stad Groningen helemaal langs de parels van de provincie.
23/01/25
Friesland Convention Partners nu officieel onderdeel van Merk Fryslân
Sinds 1 januari 2025 is Friesland Convention Partners (FCP) officieel onderdeel van Merk Fryslân. Deze strategische samenwerking versterkt de positie van Friesland als dé provincie voor innovatieve en duurzame zakelijke evenementen, congressen en vergaderingen.
21/01/25
Texel op zoek naar nieuwe doelgroepen
VVV Texel lanceert vandaag een nieuwe televisiecampagne om het eiland opnieuw in de spotlights te zetten. De commercial, die te zien is op NPO 1 en NPO 2, benadrukt de unieke combinatie van rust, natuur en uitgebreide voorzieningen die Texel te bieden heeft en moet nieuwe doelgroepen aantrekken.
08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.