Rijksmuseum wordt voor een uurtje een theatrale vertelling
Het Rijksmuseum in Amsterdam start met een uur lang een theatrale vertelling rondom schilder Rembrandt. In deze theatrale vertelling word je in één uur meegezogen in het leven van Rembrandt, je volgt zijn levensweg van jongen tot oudere man. Alle hoogte- en dieptepunten van deze rebel komen voorbij.
Het is een nieuwe vorm van beleving voor het museum. Als 12-jarig jongetje doet Rembrandt al niets liever dan tekenen, als 20-jarige schildert hij zoals nog niemand eerder had gedaan, krassend in de verf. Hij trekt naar het bruisende Amsterdam en kijkt zijn ogen uit, zoekt en vindt kansen, maakt een vliegende start als portretschilder van de jetset, en valt net zo diep.
Trefwoorden: Rijksmuseum, Rembrandt, vertelling, verhaal, story telling, theater
|
|
04/02/25
Een bezoek aan het Rijksmuseum van Oudheden in Leiden is op Valentijnsdag, vrijdag 14 februari 2025, voordelig en dubbelgezellig met de prijsactie ‘2 entreekaartjes voor de prijs van 1’.
|
31/01/25
Leontien Mees, directeur-bestuurder van Stichting Maastricht Marketing, heeft aangekondigd dat zij per 1 september 2025 de organisatie zal verlaten. Na ruim acht jaar vindt zij het tijd voor een nieuwe uitdaging.
|
30/01/25
Breda Marketing heeft haar jaarplan 2025 gepresenteerd. De nadruk ligt op samenwerking en innovatie om Breda te profileren als dé 'Stad van Oplossingen'.
|
28/01/25
Op 18 januari 2025 werden de winnaars van de allereerste editie van de Dutch Travel Blog Awards bekendgemaakt. Dit event, georganiseerd door het gespecialiseerde travel marketingbureau Thx.agency, biedt het podium aan de beste travel content creators van Nederland.
|
24/01/25
Waarschijnlijk is Marketing Groningen de eerst dmo die een camperroute maakt. De 6-daagse route leidt je van de stad Groningen helemaal langs de parels van de provincie.
|
23/01/25
Sinds 1 januari 2025 is Friesland Convention Partners (FCP) officieel onderdeel van Merk Fryslân. Deze strategische samenwerking versterkt de positie van Friesland als dé provincie voor innovatieve en duurzame zakelijke evenementen, congressen en vergaderingen.
|
21/01/25
VVV Texel lanceert vandaag een nieuwe televisiecampagne om het eiland opnieuw in de spotlights te zetten. De commercial, die te zien is op NPO 1 en NPO 2, benadrukt de unieke combinatie van rust, natuur en uitgebreide voorzieningen die Texel te bieden heeft en moet nieuwe doelgroepen aantrekken.
|
08/01/25
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|