Marketing D-Day wordt onderdeel TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd
De vakdag Marketing D-Day die op 3 oktober gehouden zou worden, is verplaatst naar het TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd op donderdag 31 oktober 2019.
Marketing is altijd al een onderdeel van het TRENDCONGRES geweest. Door de samenvoeging verwacht de organisatie synergie tussen beide congressen. Marketing D-Day is een volwaardig onderdeel geworden in de programmering.
Al meer dan 95 deelnemers hebben zich voor het TRENDCONGRES 2019 ingeschreven. Dit congres is al meerdere jaren succesvol. Vijf van de sprekers van Marketing D-Day staan op het podium tijdens het TRENDCONGRES. Martin van Kranenburg is zelfs keynote spreker op het hoofdpodium.
Tijdens het congres komen veel trends en ontwikkelingen aan bod die ook voor marketeers belangrijk zijn. Zo houdt topspreker Jeremy Smith een presentatie over ‘Transforming Tourism for Resilience and Regeneration’. Om trends in vrije tijd te ervaren wordt een excursie met toelichting gehouden naar Katendrecht. Voor het volledige programma, ga naar de congreswebsite: www.toerismecongres.nl. Voor het programma van het TRENDCONGRES en Marketing D-Day, zie: www.toerismecongres.nl/programma Op het meeste rechtse tabblad staat de programmering van Marketing D-Day.
Praktische informatie
Marketing D-Day vindt plaats tijdens TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd op 31 oktober 2019. Locatie: Inholland, Posthumalaan 90 in Rotterdam.
Aanmelden kan via: www.toerismecongres.nl/tickets of www.marketingdday.nl/tickets
Vol = vol. Het TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd kan maximaal 220 bezoekers ontvangen.
Topics:Dagrecreatie, Leisure, Marketing, Toerisme
Trefwoorden: congres, marketing, toerisme, trends