Geplaatst op: 11-10-2019
Auteur: Redactie
NRIT Media

Camperbeurs Hardenberg bezocht door meer dan 6.200 bezoekers

Camperbeurs Hardenberg bezocht door meer dan 6.200 bezoekers

De extra grote editie van Camperbeurs in Evenementenhal Hardenberg is op 27, 28 en 29 september bezocht door 6.230 bezoekers. Nooit eerder kwamen zoveel mensen op deze driedaagse beurs af. Camperbeurs Hardenberg was dit jaar uitgebreid met twee extra beurshallen, waardoor in totaal zes beurshallen in gebruik waren. Ook werd het vernieuwde bezoekersrestaurant van Evenementenhal Hardenberg in gebruik genomen. "Het was een zeer geslaagde editie”, zegt organisator Danielle Tigelaar.


"We hebben drie fantastische beursdagen beleefd met een recordaantal bezoekers. Daarbij hebben onze standhouders ook goede zaken gedaan, want er zijn behoorlijk veel campers verkocht. Bovendien waren ze blij met de toegenomen belangstelling voor de Camperbeurs. Aan de andere kant waren bezoekers juist blij met de uitbreiding van beurs. Vorig jaar was Camperbeurs Hardenberg nog verdeeld over vier hallen, nu waren dat er maar liefst zes. Dat werd erg gewaardeerd”, zegt organisator Danielle Tigelaar.


Op de vrijdag kwamen ruim 1700 bezoekers naar de beurs, een dag later waren dit er meer dan 2100 en op dag drie kwamen de meeste bezoekers: 2331. Naast een beursvloer vol met campers van (bekende) merken, waren er ook volop activiteiten voor bezoekers. Zo was er iedere dag een camperquiz waar bezoekers kans maakten op een waardebon van 500 euro bij Motorpromo en was er een nieuw ingericht fietsparcours waardoor bezoekers direct hun elektrische vouwfiets konden testen. Een andere publiekstrekker was het Campertheater waar diverse presentaties gegeven werden. De presentaties konden rekenen op veel belangstelling.


De volgende editie van Camperbeurs Hardenberg is op 25, 26 en 27 september 2020 in Evenementenhal Hardenberg. 

Link: https://booking.evenementenhal.nl/nl/camperbeurs-hardenberg-2019/hardenberg
Trefwoorden: Camperbeurs

CELTH





||| Nieuws |||

06/02/25
Nationale campermarkt
Op zaterdag 5 april vindt de tweede editie van de Nationale Campermarkt plaats bij FlevoNice in Biddinghuizen.
31/01/25
Exclusief voor leden
Reisboekingen in de plus maar grote verschillen tussen bestemmingen
In 2024 is het aantal reisboekingen met 3% gestegen ten opzichte van 2023. . Europa is stabiel als reisbestemming maar op Azië na verliest intercontinentaal reizen. Ook zien we grote beweging tussen de verschillende vakantielanden met forse winnaars maar ook verliezers.
27/01/25
Lifetime Achievement voor Frank Oostdam
Frank Oostdam, voormalig directeur van ANVR, heeft op het Reisgala 2025 de Lifetime Achievement Award gekregen. Volgens de jury bekleedde hij jarenlang een sleutelpositie in de branche.
24/01/25
Exclusief voor leden
Eurostar boekt recordgroei in 2024 en heeft ambitieuze plannen
Eurostar heeft in 2024 een aanzienlijke groei gerealiseerd, met een stijging van +5% in het aantal passagiers vergeleken met 2023. Deze recordprestatie werd gedreven door een sterke vraag, vooral tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Eurostar gaat investeren in nieuwe treinen en gaat een strategisch partnership met SkyTeam.
23/01/25
easyJet voorziet sterke vraag naar vliegen en vakanties in 2025
easyJet heeft een goed eerste kwartaal achter de rug met meer passagiers in haar vliegtuigen en een sterke groeiverwachting voor easyJet Holidays.
23/01/25
ANVR waarschuwt consumenten voor Thomas Cook
De ANVR waarschuwt reizigers voor verzoeken van Thomas Cook Europe BV om boekingen over te zetten naar het Poolse bedrijf eSky.pl S.A.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
09/01/25
Exclusief voor leden
56% vakantiegangers blij met vakantie zonder planning
Tijdens de Vakantiebeurs 2025 komt touroperator Sunweb met onderzoek naar motieven en gedrag voor en tijdens vakantie. Wat blijkt, "reizen is vaak een vlucht van de dagelijkse verantwoordelijkheden." Plus millennials voelen zich vaak schuldig over dat geluier tijdens vakantie.