Geplaatst op: 23-10-2019

TRENDCONGRES 2019: De laatste 25 tickets in de verkoop!

TRENDCONGRES 2019: De laatste 25 tickets in de verkoop!

Op donderdag 31 oktober 2019 komen 200 professionals in Rotterdam samen op de 7e editie van het TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd. Al 175 collega’s hebben zich ingeschreven en de laatste 25 kaarten gaan vandaag in de verkoop! Mis het evenement van het jaar niet en reserveer snel je ticket!


Uitgelichte keynotes



Jeremy Smith - schrijver, consultant en veel gevraagde keynote

"Toerisme en de wereld die we bezoeken staan voor grote uitdagingen. Nu is het de tijd om onze sector opnieuw te bedenken. Ik laat je uit de hele wereld inspirerende voorbeelden zien van de beste innovaties die ons beter bij elkaar brengen en destinaties versterken.” 


Martin van Krabenburg - auteur, CRO en online persuasion expert

"In mijn presentatie ga ik in op de zes verleidingspricipes van Cialdini die ik vertaald heb naar de online omgeving. Hoe kan je; sociale bewijskracht, autoriteit, schaarste, commitment en consistentie, sympathie en wederkerigheid inzetten om betere webteksten te schrijven, betere content aan te bieden, betere webpagina’s te maken om daarmee je conversie te verhogen?”

Uitgelichte breakout sessies



Harm IJben - Kenniscentrum Kustoerisme

"In de sector is nu veel meer aandacht voor het belang van inwoners in toeristische regio’s. We hebben daarom in het voorjaar van 2019 een onderzoek uitgevoerd naar de toeristische draagkracht vanuit in het inwonersperspectief in 10 Zeeuwse gemeenten. Wat vinden inwoners van toerisme in hun regio en welke lusten en lasten van toerisme ervaren zij? Ik vertel je op het TRENDCONGRES alles over de aanpak en de resultaten.”


Ondrej Mitas en Marcel Bastiaansen - Breda University

"Het laatste jaar hebben we in een revolutionair laboratorium van de Breda University of Applied Sciences de belevingen van bezoekers aan diverse attracties mogen onderzoeken door het meten van emoties waarbij we gebruik hebben gemaakt van wearables en location tracking. Op het TRENDCONGRES presenteren we de eerste bevindingen en hoe je die kunt inzetten voor het creëren van de beste belevingen.”  Anneke van Mispelaar - Bureau BUITEN"In deze breakoutsessie ga ik in op de stappen die nodig zijn om – naast gezamenlijke destinatiemarketing – ook te werken aan destination development en visitor management. Dit doe ik met voorbeelden uit de praktijk, zoals de regionale strategie vrijetijdseconomie voor Zuid-Limburg waaraan ik heb gewerkt.”

Schrijf snel in


Kijk voor het complete programma op de congreswebsite: toerismecongres.nl/programma De laatste 25 tickets gaan in de verkoop. Schrijf dus snel in! Reserveer hier je ticket.

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH





    ||| Nieuws |||

    28/01/25
    Exclusief voor leden
    VNG: Permanente bewoning van recreatiewoningen moet lokaal maatwerk blijven
    Het al dan niet toestaan van permanente bewoning van recreatiewoningen moet een lokale afweging blijven, aldus de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG). Gemeenten kunnen dit in overleg met eigenaren en bewoners van vakantieparken bepalen. De VNG roept de Tweede Kamer op om tegen het voorstel voor landelijke regie te stemmen.
    24/01/25
    Commissie voor natuurherstel opgericht
    Een ministeriële commissie voor natuurherstel in Nederland wordt opgericht. Deze commissie wordt opgericht na twee recentelijke rechterlijke uitspraken om haast te maken met het herstel.
    24/01/25
    Positief oordeel over drie Limburgse musea
    Het provinciebestuur van Limburg heeft het rapport ontvangen van de Visitatiecommissie Provinciale Musea 2024. Voornamelijk is inhoudelijk aar de musea gekeken maar toerisme speelt ook een rol.
    15/01/25
    7 Kamerleden ontvangen Ondernemersagenda Gastvrijheidssector
    Op dinsdagmiddag 14 januari hebben diverse branchevertegenwoordigers in het platform Gastvrij Nederland de Ondernemersagenda van de Gastvrijheidssector aangeboden in de Tweede Kamer.
    13/01/25
    Exclusief voor leden
    Waterbedrijven mogen op meer locaties water oppompen
    Voor de vrijetijdseconomie is het van groot belang dat gasten altijd over goed schoon drinkwater kun...
    08/01/25
    Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
    Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
    26/12/24
    Recycling bekers bij sportevenementen
    Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
    25/12/24
    Op weg naar 2025
    Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.