Geplaatst op: 23-10-2019

TRENDCONGRES 2019: De laatste 25 tickets in de verkoop!

TRENDCONGRES 2019: De laatste 25 tickets in de verkoop!

Op donderdag 31 oktober 2019 komen 200 professionals in Rotterdam samen op de 7e editie van het TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd. Al 175 collega’s hebben zich ingeschreven en de laatste 25 kaarten gaan vandaag in de verkoop! Mis het evenement van het jaar niet en reserveer snel je ticket!


Uitgelichte keynotes



Jeremy Smith - schrijver, consultant en veel gevraagde keynote

"Toerisme en de wereld die we bezoeken staan voor grote uitdagingen. Nu is het de tijd om onze sector opnieuw te bedenken. Ik laat je uit de hele wereld inspirerende voorbeelden zien van de beste innovaties die ons beter bij elkaar brengen en destinaties versterken.” 


Martin van Krabenburg - auteur, CRO en online persuasion expert

"In mijn presentatie ga ik in op de zes verleidingspricipes van Cialdini die ik vertaald heb naar de online omgeving. Hoe kan je; sociale bewijskracht, autoriteit, schaarste, commitment en consistentie, sympathie en wederkerigheid inzetten om betere webteksten te schrijven, betere content aan te bieden, betere webpagina’s te maken om daarmee je conversie te verhogen?”

Uitgelichte breakout sessies



Harm IJben - Kenniscentrum Kustoerisme

"In de sector is nu veel meer aandacht voor het belang van inwoners in toeristische regio’s. We hebben daarom in het voorjaar van 2019 een onderzoek uitgevoerd naar de toeristische draagkracht vanuit in het inwonersperspectief in 10 Zeeuwse gemeenten. Wat vinden inwoners van toerisme in hun regio en welke lusten en lasten van toerisme ervaren zij? Ik vertel je op het TRENDCONGRES alles over de aanpak en de resultaten.”


Ondrej Mitas en Marcel Bastiaansen - Breda University

"Het laatste jaar hebben we in een revolutionair laboratorium van de Breda University of Applied Sciences de belevingen van bezoekers aan diverse attracties mogen onderzoeken door het meten van emoties waarbij we gebruik hebben gemaakt van wearables en location tracking. Op het TRENDCONGRES presenteren we de eerste bevindingen en hoe je die kunt inzetten voor het creëren van de beste belevingen.”  Anneke van Mispelaar - Bureau BUITEN"In deze breakoutsessie ga ik in op de stappen die nodig zijn om – naast gezamenlijke destinatiemarketing – ook te werken aan destination development en visitor management. Dit doe ik met voorbeelden uit de praktijk, zoals de regionale strategie vrijetijdseconomie voor Zuid-Limburg waaraan ik heb gewerkt.”

Schrijf snel in


Kijk voor het complete programma op de congreswebsite: toerismecongres.nl/programma De laatste 25 tickets gaan in de verkoop. Schrijf dus snel in! Reserveer hier je ticket.

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH
     





       

       

       
       
       

       

    ||| Nieuws |||

    13/12/24
    Nederland moet niet wachten op uitspraak klimaatzaak, maar zelf voorloper zijn
    Terwijl het Internationaal Gerechtshof momenteel een historische uitspraak voorbereidt over de juridische verplichtingen van landen om klimaatverandering tegen te gaan, benadrukt Transversal Professor of Sustainability Transitions Frans Melissen van de Breda University of Applied Science het belang van proactieve actie. Nederland, dat vaak als voorloper op duurzaamheidsgebied wordt gezien, moet volgens Melissen niet afwachten op deze uitspraak, maar zelf het voortouw nemen.
    06/12/24
    Exclusief voor leden
    Wie wonnen de Columbus Travel Awards?
    Op 2 december zijn de jaarlijkse Columbus Travel Awards uitgereikt aan organisaties en personen die zich inzetten voor een betere wereld voor reizigers én de lokale bevolking. Winnaars zijn Koning Aap & Shoestring, Stippl, hetkanWEL en Noorwegen.
    03/12/24
    Vakantiehuisjes steeds vaker duurzaam gerenoveerd
    Steeds meer vakantiehuisjes worden op een duurzame manier gerenoveerd en hebben daardoor minder negatieve impact op het milieu.
    02/12/24
    Tijd vage duurzaamheidsclaims is voorbij
    De speech van ACM-directeur Consumenten Edwin van Houten over toezicht op duurzaamheidsclaims bij het Nationaal Sustainability Congres laat ook zijn visie zien op de toekomst. De tijd van vage duurzaamheidsclaims lijkt voorbij.
    29/11/24
    Kennisinstellingen samen aan de slag met duurzame gastvrije transities
    Het Regieorgaan SIA heeft het SPRONG-programma Gastvrije Transities goedgekeurd en een subsidie van twee miljoen euro toegekend. De nieuwe SPRONG-groep werkt in vier regionale transitiearena’s aan de thema’s klimaatneutraal, brede welvaart, healthy region en regeneratieve gebiedsontwikkeling.
    15/11/24
    Exclusief voor leden
    Verantwoord reizen blijft groeien: Riksja Travel boekt succes
    Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
    15/11/24
    Better Places: Positieve impact maken met reizen
    Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
    13/11/24
    Brieven aan de toekomst voor een duurzame wereld
    Tijdens de Nationale Klimaatweek, is er een tijdcapsule begraven op de campus van Breda University of Applied Sciences (BUas). Deze symbolische actie benadrukt de urgentie van klimaatverandering en de noodzaak tot verandering. De tijdcapsule bevat brieven aan de toekomst, vol wensen en dromen voor een leefbare wereld.