TRENDCONGRES 2019: De laatste 25 tickets in de verkoop!
Op donderdag 31 oktober 2019 komen 200 professionals in Rotterdam samen op de 7e editie van het TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd. Al 175 collega’s hebben zich ingeschreven en de laatste 25 kaarten gaan vandaag in de verkoop! Mis het evenement van het jaar niet en reserveer snel je ticket!
Uitgelichte keynotes
Jeremy Smith - schrijver, consultant en veel gevraagde keynote
"Toerisme en de wereld die we bezoeken staan voor grote uitdagingen. Nu is het de tijd om onze sector opnieuw te bedenken. Ik laat je uit de hele wereld inspirerende voorbeelden zien van de beste innovaties die ons beter bij elkaar brengen en destinaties versterken.”
Martin van Krabenburg - auteur, CRO en online persuasion expert
"In mijn presentatie ga ik in op de zes verleidingspricipes van Cialdini die ik vertaald heb naar de online omgeving. Hoe kan je; sociale bewijskracht, autoriteit, schaarste, commitment en consistentie, sympathie en wederkerigheid inzetten om betere webteksten te schrijven, betere content aan te bieden, betere webpagina’s te maken om daarmee je conversie te verhogen?”
Uitgelichte breakout sessies
Harm IJben - Kenniscentrum Kustoerisme
"In de sector is nu veel meer aandacht voor het belang van inwoners in toeristische regio’s. We hebben daarom in het voorjaar van 2019 een onderzoek uitgevoerd naar de toeristische draagkracht vanuit in het inwonersperspectief in 10 Zeeuwse gemeenten. Wat vinden inwoners van toerisme in hun regio en welke lusten en lasten van toerisme ervaren zij? Ik vertel je op het TRENDCONGRES alles over de aanpak en de resultaten.”
Ondrej Mitas en Marcel Bastiaansen - Breda University
"Het laatste jaar hebben we in een revolutionair laboratorium van de Breda University of Applied Sciences de belevingen van bezoekers aan diverse attracties mogen onderzoeken door het meten van emoties waarbij we gebruik hebben gemaakt van wearables en location tracking. Op het TRENDCONGRES presenteren we de eerste bevindingen en hoe je die kunt inzetten voor het creëren van de beste belevingen.” Anneke van Mispelaar - Bureau BUITEN"In deze breakoutsessie ga ik in op de stappen die nodig zijn om – naast gezamenlijke destinatiemarketing – ook te werken aan destination development en visitor management. Dit doe ik met voorbeelden uit de praktijk, zoals de regionale strategie vrijetijdseconomie voor Zuid-Limburg waaraan ik heb gewerkt.”
Schrijf snel in
Kijk voor het complete programma op de congreswebsite: toerismecongres.nl/programma De laatste 25 tickets gaan in de verkoop. Schrijf dus snel in! Reserveer hier je ticket.