Hoe beloon je loyaliteit? Koppel actualiteit aan winkans
Praktijkvoorbeeld marketing
Winactie in restaurants versterkt de relatie met de gast. Foto: eazie.
Vaste gasten, dat is vaak de basis in de omzet van bedrijven in leisure. Trouwe gasten die regelmatig terugkomen. Loyaliteit mag je belonen, je versterkt de relatie met deze gasten. Hoe doe je dat. Fastfoodketen sprong goed in op de actualiteit en koppelde dat aan een winactie voor gasten.
Healthy foodketen eazie, zoals ze zichzelf graag benoemd is dit jaar door GfK in een onafhankelijk onderzoek onder duizenden consumenten verkozen tot ‘Beste Fastservice restaurant van Nederland’. Dat is natuurlijk een prachtige reden om een marketingactie op te zetten. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |