Geplaatst op: 13-11-2019
Auteur: Marc Gerlings

Sponsor voor Invictus Games Den Haag

Sponsor voor Invictus Games Den Haag
Jonathan Hoyle, CEO Europa bij Lockheed Martin (l) en Mart de Kruif, voorzitter van de Invictus Games Den Haag 2020
Lockheed Martin is ‘official supporter’ geworden van de Invictus Games Den Haag 2020, gepresenteerd door Jaguar Land Rover. 

"Ondersteuning voor (ex)-militairen zit in ons DNA", zegt Jonathan Hoyle, CEO Europa bij Lockheed Martin. "Meer dan 20% van onze werknemers zijn militaire veteranen. Lockheed Martin-medewerkers bieden elk jaar meer dan 45.000 uren vrijwilligerswerk voor verschillende initiatieven van veteranen wereldwijd. Het is een voorrecht om supporter te zijn van de Invictus Games Den Haag 2020 en dat we samen de geest van deze unieke Spelen mogen uitdragen.”

"We zijn zeer dankbaar voor de bijdrage die Lockheed Martin ons biedt in het organiseren van de Invictus Games in Den Haag. Met deze prachtige Games eren we de deelnemers en vieren we samen met Lockheed Martin dit evenement”, zegt Mart de Kruif, voorzitter van de Invictus Games Den Haag 2020.
Trefwoorden: evenement, marketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.