Geplaatst op: 13-11-2019
Auteur: Marc Gerlings

Sponsor voor Invictus Games Den Haag

Sponsor voor Invictus Games Den Haag
Jonathan Hoyle, CEO Europa bij Lockheed Martin (l) en Mart de Kruif, voorzitter van de Invictus Games Den Haag 2020
Lockheed Martin is ‘official supporter’ geworden van de Invictus Games Den Haag 2020, gepresenteerd door Jaguar Land Rover. 

"Ondersteuning voor (ex)-militairen zit in ons DNA", zegt Jonathan Hoyle, CEO Europa bij Lockheed Martin. "Meer dan 20% van onze werknemers zijn militaire veteranen. Lockheed Martin-medewerkers bieden elk jaar meer dan 45.000 uren vrijwilligerswerk voor verschillende initiatieven van veteranen wereldwijd. Het is een voorrecht om supporter te zijn van de Invictus Games Den Haag 2020 en dat we samen de geest van deze unieke Spelen mogen uitdragen.”

"We zijn zeer dankbaar voor de bijdrage die Lockheed Martin ons biedt in het organiseren van de Invictus Games in Den Haag. Met deze prachtige Games eren we de deelnemers en vieren we samen met Lockheed Martin dit evenement”, zegt Mart de Kruif, voorzitter van de Invictus Games Den Haag 2020.
Trefwoorden: evenement, marketing

CELTH





||| Nieuws |||

31/01/25
Exclusief voor leden
Reisboekingen in de plus maar grote verschillen tussen bestemmingen
In 2024 is het aantal reisboekingen met 3% gestegen ten opzichte van 2023. . Europa is stabiel als reisbestemming maar op Azië na verliest intercontinentaal reizen. Ook zien we grote beweging tussen de verschillende vakantielanden met forse winnaars maar ook verliezers.
27/01/25
Lifetime Achievement voor Frank Oostdam
Frank Oostdam, voormalig directeur van ANVR, heeft op het Reisgala 2025 de Lifetime Achievement Award gekregen. Volgens de jury bekleedde hij jarenlang een sleutelpositie in de branche.
24/01/25
Exclusief voor leden
Eurostar boekt recordgroei in 2024 en heeft ambitieuze plannen
Eurostar heeft in 2024 een aanzienlijke groei gerealiseerd, met een stijging van +5% in het aantal passagiers vergeleken met 2023. Deze recordprestatie werd gedreven door een sterke vraag, vooral tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Eurostar gaat investeren in nieuwe treinen en gaat een strategisch partnership met SkyTeam.
23/01/25
easyJet voorziet sterke vraag naar vliegen en vakanties in 2025
easyJet heeft een goed eerste kwartaal achter de rug met meer passagiers in haar vliegtuigen en een sterke groeiverwachting voor easyJet Holidays.
23/01/25
ANVR waarschuwt consumenten voor Thomas Cook
De ANVR waarschuwt reizigers voor verzoeken van Thomas Cook Europe BV om boekingen over te zetten naar het Poolse bedrijf eSky.pl S.A.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
09/01/25
Exclusief voor leden
56% vakantiegangers blij met vakantie zonder planning
Tijdens de Vakantiebeurs 2025 komt touroperator Sunweb met onderzoek naar motieven en gedrag voor en tijdens vakantie. Wat blijkt, "reizen is vaak een vlucht van de dagelijkse verantwoordelijkheden." Plus millennials voelen zich vaak schuldig over dat geluier tijdens vakantie.
08/01/25
Zomervakantie 2025: Dit zijn de trends
Onderzoeken van TUI resulteren in een vijftal trends en een overzicht van de meest geboekte bestemmingen op dit moment.