VVV’s in transitie Deel 3: Rotterdam en Eindhoven
Focus op eigen DNA
In de serie over brandstores komen ditmaal de brandstores van Rotterdam en Eindhoven aan de orde. In de havenstad speelt de ruime Rotterdam Discovery een belangrijke rol, in de lichtstad de combinatie van brandstore en CoffeeLab. Renske Satijn (Rotterdam) en Peter Kentie (Eindhoven) hebben ook een gezamenlijke boodschap voor andere VVV’s: focus op je eigen DNA.RotterdamIn Rotterdam zijn er drie inspiratie- en servicepunten (Coolsingel, Rotterdam Centraal en Hoek van Holland) en een winkeltje (eveneens op Rotterdam Centraal...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, vvv's, dmo's, brandstores, citymarketing,