Geplaatst op: 22-11-2019
Auteur: Redactie
NRIT Media

Aftellen tot Recreatie Vakbeurs 2019

Meer exposanten en ruimte voor innovaties en presentaties

Aftellen tot Recreatie Vakbeurs 2019

De achttiende editie van Recreatie Vakbeurs in Evenementenhal Hardenberg staat in de startblokken. In totaal presenteren 290 exposanten zich op 26, 27 en 28 november 2019. Dat zijn 45 exposanten meer dan vorig jaar. Voor deze editie van Recreatie Vakbeurs worden in Hardenberg alle zeven beurshallen ingezet. Beursorganisator Easyfairs verwacht zo’n 8.000 recreatieprofessionals te verwelkomen op de driedaagse vakbeurs.


Op de beursvloer van Recreatie Vakbeurs staan meerdere grote marktspelers uit diverse segmenten, zoals Arcabo (chalets), Boerplay (speeltoestellen), Booking Experts (reserveringssysteem), Miele (wasmachines en vaatwassers), Wildkamp (technische materialen), Instyle Concepts (interieur) en Aqua Drolics (zwembaden). "Alle segmenten die interessant zijn voor de recreatieprofessional, zijn op de beursvloer aanwezig. Daarnaast mogen we ook tal van nieuwkomers verwelkomen, waardoor de beursvloer voor de trouwe bezoeker ook nieuwe inzichten kan bieden”, zegt Ellen Braker namens de beursorganisatie.

Onder de nieuwkomers zijn onder meer Hanos (horeca groothandel), Maxxton (software), Spyder Wheelz (mobiliteit) en Expedia Group (online). Verder keren er een aantal exposanten terug op de beursvloer na een korte afwezigheid, waaronder TNT Speeltoestellen, Douma Outdoor Living, GroeNoord Ag & Turf (tuin & park) en iSlide Next Level Water Slide Experiences (waterglijbanen).


Gesegmenteerde beurshallen

De beursvloer is net als voorgaande edities ingedeeld op segment. Verder wordt in iedere beurshal een themaplein, stijlkamer of innovatieplein ingericht. In hal 1 zijn meerdere stijlkamers waar Instyle Concepts (woonkamer), Wegter (eetkamer), Leen Bakker (woonkamer) en Madino (terrasmeubilair) zich presenteren. Ook is in hal 1 een Innovatieplein waar verschillende exposanten hun nieuwste innovaties laten zien, zoals Hercules Speeltoestellen met hun Speel Jeep, Eijsink met een nieuwe app en EveryOffice Recreatie met een elektronisch fietsslot van AXA.


In hal 2 (Tuin & Park) wordt een compleet park ingericht dat mede wordt verzorgd door Boomkwekerij M. van den Oever. In dit park wordt eveneens het mobiliteitsparcours gerealiseerd waar bezoekers direct het rijwiel kunnen testen. Verderop in hal 2 is het Zwembadplein dat gerealiseerd wordt belevingsarchitect Stan de Haas.


In hal 3 kunnen recreatieprofessionals aanschuiven in het kennistheater. Het programma is in samenwerking met RECRON en RekreaVakkrant opgesteld in de thema’s: financiering (dinsdag), duurzaamheid (woensdag) en digitalisering (donderdag). Het Experience Center op Recreatie Vakbeurs wordt ingericht in hal 5. Hier laten exposanten hun producten ‘live’ zien en bezoekers kunnen deze direct uitproberen. Enkele exposanten die hier aanwezig zijn, zijn u. Freitzeitgeräte met Gack Spiel, JB-Inflatables, Yalp – A New Way To Play en Dutch Golf Company.

Link: https://booking.evenementenhal.nl/nl/recreatie-vakbeurs-2019/hardenberg
Trefwoorden: Vakbeurs, recreatievakbeurs, exposanten

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.