Geplaatst op: 26-11-2019
Auteur: Marc Gerlings

Vakdag Het nieuwe dagje uit 2020 ‘Go explore’

Ontdek de kansen

Vakdag Het nieuwe dagje uit 2020 ‘Go explore’
Vakdag Het nieuwe dagje uit 11 februari 2020.
Nederlanders ondernemen bij elkaar tientallen miljoenen dagtrips. Dan heb je het nog niet eens over de teambuilding- en relatiedagen van bedrijven. De vraag naar trips met meer beleving en interactie groeit. Hoe behaal je uitstekend resultaat in deze competitieve markt? Net als de trend bij je gasten, Go Explore. Zoek alle kansen en voorbeelden bij Vakdag Het nieuwe dagje uit 2020 op 11 februari 2020.


Indoor inspiratie

Voor Vakdag Het nieuwe dagje uit kozen we voor een bekend family entertainment center, The Maxx in Veenendaal. Deze oud-winnaar van de FEC-award die we jaarlijks uitreiken, laat zien hoe je als FEC ontwikkelt. Nu geldt het nog harder dan enkele jaren geleden. Een uitstekend center opzetten is knap. Je FEC leidend in je regio maken is nog een extra stap die aanvoelt alsof je Champions League speelt. Je doet hier zeker inspiratie op voor jouw dagattractie.

Kansen aan het water: uniek onderzoek

Voor het eerst wordt voor Vakdag Het nieuwe dagje uit onderzoek gedaan. Gasten zijn altijd gecharmeerd van attracties langs het water. Daarom loopt op dit moment eigen onderzoek naar de beleving van concepten aan het water. Uniek onderzoek dat inzicht geeft in de opzet en uitvoering van bedrijven aan het water.

Businesscases

In ieder geval delen 4 nationale en internationale bedrijven hun ervaringen op de mainstage:
# WaterGoed! (provincie Gelderland)
# Pairi Daiza (België)
# Dreamland Margate (UK)
# The Maxx (provincie Utrecht)

9 break out sessies

Hierbij onder meer: 
# De vernieuwde 111 Wereldtrends
# Yalp over toepassen e-sports
# Recreatie bij Nederlandse waterplassen

Award Beste Family Entertainment Center 2020

Aan het eind van de dag reiken we weer de Award voor Beste Family Entertainment Center uit. Wie volgt Avonturenboerderij Molenwaard op die er vorig jaar met de Award vandoor ging?


Zoek alle kansen en voorbeelden bij Vakdag Het nieuwe dagje uit 2020 op 11 februari 2020.

Waardevol netwerk

Ben je als ondernemer bezig met het ontwikkelen van je bedrijf? Test je graag nieuwe concepten om je horizon te verbreden? Dan zit je hier goed. Je ontmoet andere managers, ondernemers maar afgelopen jaar kwamen ook beleidsmensen en regiomarketeers. Je kan waardevolle contacten opdoen. We zorgen voor een uitstekende lunch en meerdere coffee breaks. Go Explore en verbreed je netwerk.

Go Explore en los de matrix op

Dagattracties maken een periode van bloei mee. De gast wil graag op alle manieren goed bediend worden, van actie tot horeca die past bij de doelgroep. Die matrix wordt breder en complexer maar tijdens Vakdag Het nieuwe dagje uit vind je oplossingen.

Go early bird

Boek nu want tot 31 december geldt het lage Early Bird tarief van slechts €195,-
Trefwoorden: attractie, FEC, trends, beleving, explore

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.