Campagne: jezelf uploaden naar schilderij Van Eyck
Foto: Toerisme Vlaanderen Toerisme Vlaanderen pakt uit met een opvallende campagne om bezoekers van over de hele wereld warm te maken voor een trip naar Gent en de rest van Vlaanderen tijdens het Van Eyck-jaar in 2020. Voor de campagne kan iedereen foto’s uploaden en die worden gebruikt bij het wereldberoemde schilderij ‘De aanbidding van het Lam Gods’. Kernboodschap is dat iedereen welkom is in Vlaanderen, ongeacht wie je zelf graag ziet. Om die boodschap kracht bij te zetten vervangt Toerisme Vlaanderen de zijpanelen van het wereldberoemde schilderij 'De aanbidding van het Lam Gods' van de gebroeders Van Eyck door foto's van echte koppels. Iedereen kan deze foto's opladen en zo mee figureren in de opmerkelijke campagnefilm. "Hiermee zetten we tegelijk ons unieke kunstpatrimonium én het inclusieve karakter van Vlaanderen in de kijker”, zegt CEO Peter De Wilde van Toerisme Vlaanderen. Drie jaar Meesters-campagne
Vlaanderen maakt zich klaar voor het Van Eyck-jaar in 2020. Na Rubens in 2018 en Bruegel dit jaar zijn de gebroeders Van Eyck in 2020 de centrale spilfiguren voor het derde luik in de Vlaamse Meesters-campagne van Toerisme Vlaanderen. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: kunst, foto, campagne, uploaden, marketing, Gent
|
|
30/10/24
Menno Stokman, directeur van het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH), neemt na ruim zeven jaar afscheid. Per 1 januari 2025 treedt hij in dienst bij de gemeente Wageningen als strategisch adviseur voor het Netwerk Kennissteden Nederland.
|
29/10/24
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
|
11/10/24
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
|
25/09/24
Wat brengt de toekomst voor toerisme? Zijn dat robots in de keuken, virtuele avonturen of structurele personeelstekorten? Lector ‘Disruption, Innovation and New Phenomena’ Ian Yeoman bij NHL Stenden Hogeschool, schetste in zijn inauguratiespeech vier scenario's voor de sector.
|
24/06/24
Het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) heeft de afgelopen week maar liefst drie nieuwe onderzoeken gepubliceerd. Zo brachten ze de klimaatrisico’s van Nederlandse reisorganisaties in kaart, onderzochten hoe ze bewoners beter bij toerisme(beleid) kunnen betrekken en ontwikkelden ze een impact label voor vakantiehuizen in de natuur.
|
18/03/24
Toerisme blijft in Europa hoog op de politieke agenda staan. De huidige Europese Commissie zal na de verkiezingen haar uiterste best doen toerisme op EU-niveau goed op de agenda te houden.
|
30/01/24
In het Professional Doctorate voor Leisure, Tourism & Hospitality traject is Armand Odekerken ingestapt. Odekerken onderzoekt hoe verschillende hotelketens duurzaamheidsstrategieën kunnen ontwikkelen en implementeren die voldoen aan de wetgeving over Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD).
|
11/01/24
De onderzoekers van CELTH zijn samen met werkveldpartners met maar liefst vier nieuwe projecten gestart. De projecten richten zich op een bewonersprofijt en -betrokkenheid, een eerlijker verdeling van de voordelen van toerisme en een rankingsystematiek voor duurzame prestaties van natuurhuisjes.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|