Leeuwarden-Fryslân Europese Culturele Hoofdstad 2018 krijgt in 2022 opvolger met eerste Triënnale
Cultuur moet voor Friesland bindmiddel blijven voor hogere doelen
De toerismesector groeit hard. Het NBTC verwacht richting 2030 zelfs een groei van minimaal 50% van het aantal internationale toeristen. Hiermee rijst ook de vraag: hoe ontwikkelen we de bestemming Nederland? Martin Cnossen, directeur-bestuurder Destinatie Marketing Organisatie Merk Fryslân blikt met het oog op de visie richting 2030 terug op het effect van LF2018 en de samenwerkingsverbanden binnen de provincie. Friesland deed met Leeuwarden-Fryslân Europese Culturele Hoofdstad 2018 (LF2018) een uitzonderlijke ervarin...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Evenementen, Marketing, Toerisme
Trefwoorden: toerisme, cultuur, evenementen, marketing, dmo, friesland