Geplaatst op: 16-12-2019
Auteur: Marc Gerlings

Pikt de klant de wissel van Corendon naar luxe reismerk

Pikt de klant de wissel van Corendon naar luxe reismerk
Corné Hoogendoorn en Yves Gijrath. Foto: Corendon
Corendon ken je toch van de scherpe prijzen? Zo scherp dat er intern wel eens wordt gezucht of er niet teveel marge verdwijnt. Corendon ziet de ontwikkeling naar meer luxe tijdens het reizen. Voor het eerst zet de prijsvechter een luxe merk op.

Corendon presenteert op de beurs Masters of LXRY haar luxe Premium Selection. Met de Premium Selection onderstreept Corendon dat ook voor de reiziger die luxe en comfort zoekt er genoeg keuze is in haar aanbod. Corendon neemt dit jaar voor het eerst deel aan Masters of LXRY. Speciaal voor de bezoeker van dit luxe event is een Premium Selection brochure gemaakt met de allerbeste 4- en 5-sterrenhotels. De selectie is gemaakt op basis van kwaliteit, gastvrijheid en een hoog serviceniveau. Daarnaast zijn ook de klantbeoordelingen in de selectie meegenomen.

Op de speciale openingsavond op donderdag 12 december werd het eerste exemplaar van de Premium Selection brochure door Corné Hoogendoorn, Director Marketing van Corendon, overhandigd aan Yves Gijrath, de bedenker en CEO van Masters of LXRY.

Op de Masters of LXRY kan men onder andere kennismaken met het Titanic Mardan Palace, één van de hotels in het Premium Selection aanbod van Corendon. Dit hotel is een eerbetoon aan de rijke en kleurrijke historie van Turkije en brengt je terug naar de tijd van weelderige luxe van het Ottomaanse Rijk. Het vijfsterrenhotel is een samensmelting van het sprookjesachtige Midden-Oosten en de moderne 21e eeuw. Het is misschien wel het meest luxe resort aan de Middellandse Zee met het grootste zwembad van Europa en maar liefst zeven a? la carte restaurants.

Trefwoorden: reizen, luxe, prijsvechter

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.
22/11/24
Burgers' Zoo benut regenwater slim voor duurzame verzorging dieren
Burgers' Zoo zet een slimme stap op het gebied van duurzaamheid. Het Arnhemse dierenpark maakt optim...
22/11/24
Zeeland.com maakt lokaal boeken mogelijk dankzij samenwerking met Allyourz
Zeeland.com, het online inspiratieplatform van de provincie Zeeland, gaat een pilot aan met Allyourz. Dit betekent dat bezoekers van Zeeland.com voortaan direct hun verblijf in de provincie kunnen boeken.
21/11/24
Praktijk: bedrijven leveren essentiële bijdrage in opleidingen
Individuele bedrijven leveren in Nederland een essentiële bijdrage aan het opleiden van jonge mensen in de beroepspraktijk en investeren daar fors in. Dit blijkt uit onderzoek van ResearchNed. Het onderzoek leidt tot veranderende inzichten bij VNO-NCW en MKB-Nederland over stages, vergoeding en subsidie voor leerwerkplekken.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
20/11/24
BUas traint op AI en ethiek
Vanaf februari 2025 verplicht de AI Act bedrijven om hun medewerkers AI-geletterd te maken. Dit houdt in dat werknemers die met Artificial Intelligence (AI) werken, moeten begrijpen wat AI precies is. Maar AI maakt nog geen onderscheid in ethische vraagstukken.
19/11/24
KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...