Geplaatst op: 16-12-2019
Auteur: Marc Gerlings

Pikt de klant de wissel van Corendon naar luxe reismerk

Pikt de klant de wissel van Corendon naar luxe reismerk
Corné Hoogendoorn en Yves Gijrath. Foto: Corendon
Corendon ken je toch van de scherpe prijzen? Zo scherp dat er intern wel eens wordt gezucht of er niet teveel marge verdwijnt. Corendon ziet de ontwikkeling naar meer luxe tijdens het reizen. Voor het eerst zet de prijsvechter een luxe merk op.

Corendon presenteert op de beurs Masters of LXRY haar luxe Premium Selection. Met de Premium Selection onderstreept Corendon dat ook voor de reiziger die luxe en comfort zoekt er genoeg keuze is in haar aanbod. Corendon neemt dit jaar voor het eerst deel aan Masters of LXRY. Speciaal voor de bezoeker van dit luxe event is een Premium Selection brochure gemaakt met de allerbeste 4- en 5-sterrenhotels. De selectie is gemaakt op basis van kwaliteit, gastvrijheid en een hoog serviceniveau. Daarnaast zijn ook de klantbeoordelingen in de selectie meegenomen.

Op de speciale openingsavond op donderdag 12 december werd het eerste exemplaar van de Premium Selection brochure door Corné Hoogendoorn, Director Marketing van Corendon, overhandigd aan Yves Gijrath, de bedenker en CEO van Masters of LXRY.

Op de Masters of LXRY kan men onder andere kennismaken met het Titanic Mardan Palace, één van de hotels in het Premium Selection aanbod van Corendon. Dit hotel is een eerbetoon aan de rijke en kleurrijke historie van Turkije en brengt je terug naar de tijd van weelderige luxe van het Ottomaanse Rijk. Het vijfsterrenhotel is een samensmelting van het sprookjesachtige Midden-Oosten en de moderne 21e eeuw. Het is misschien wel het meest luxe resort aan de Middellandse Zee met het grootste zwembad van Europa en maar liefst zeven a? la carte restaurants.

Trefwoorden: reizen, luxe, prijsvechter

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

13/01/25
2024 lastig jaar horeca met volumedaling
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) keek bij de opening van vakbeurs Horecava terug op het horecajaar 2024 en de brancheorganisatie keek ook vooruit op 2025. Het bleek een lastig jaar met een lichte volumedaling in 2024.
08/01/25
Horeca van herstel naar crisis: aantal faillissementen piekt in 2025
De Nederlandse restaurantbranche dreigt in 2025 een recordaantal van 450 failissementen te bereiken, blijkt uit een analyse van ABN AMRO en Hotelschool The Hague.
31/12/24
Exclusief voor leden
Vakanties van Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode: de feiten
Hoe gaan Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode op vakantie? Waar gaan ze naar toe en met wie? Hamvraag is of we in meerderheid gaan skiën. Het CBS zocht dat uit.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
23/12/24
Daglichtoplossingen voor hotels en conferentiecentra
Het benutten van daglicht in hotels en conferentiecentra biedt veel voordelen. Het maakt gemeenschappelijke ruimtes aantrekkelijker en zorgt ervoor dat gasten zich prettiger voelen.
23/12/24
Hoe kom je aan het geld om te investeren in je bedrijf
Ondernemen doe je om geld te verdienen, maar om goed te kunnen ondernemen, heb je ook geld nodig. De...
23/12/24
Terugblik op de grootste editie van Recreatie Vakbeurs 2024
De afgelopen editie van Recreatie Vakbeurs was onvergetelijk: meer dan 8.000 bezoekers, ruim 340 exposanten en een overvloed aan inspiratie, innovaties en waardevolle ontmoetingen. Een maand later blikken we terug op wat deze editie zo bijzonder maakte.
18/12/24
Laag vpb-tarief niet effectief voor mkb-bedrijven
Het lage tarief in de vennootschapsbelasting (vpb) is niet geschikt om het midden- en kleinbedrijf (mkb) te ondersteunen. De voordelen komen bij niet-mkb bedrijven terecht, meldt CPB. Het grootste deel van de bedrijven in toerisme en recreatie zijn mkb-bedrijven.