Geplaatst op: 16-12-2019
Auteur: Marc Gerlings

Pikt de klant de wissel van Corendon naar luxe reismerk

Pikt de klant de wissel van Corendon naar luxe reismerk
Corné Hoogendoorn en Yves Gijrath. Foto: Corendon
Corendon ken je toch van de scherpe prijzen? Zo scherp dat er intern wel eens wordt gezucht of er niet teveel marge verdwijnt. Corendon ziet de ontwikkeling naar meer luxe tijdens het reizen. Voor het eerst zet de prijsvechter een luxe merk op.

Corendon presenteert op de beurs Masters of LXRY haar luxe Premium Selection. Met de Premium Selection onderstreept Corendon dat ook voor de reiziger die luxe en comfort zoekt er genoeg keuze is in haar aanbod. Corendon neemt dit jaar voor het eerst deel aan Masters of LXRY. Speciaal voor de bezoeker van dit luxe event is een Premium Selection brochure gemaakt met de allerbeste 4- en 5-sterrenhotels. De selectie is gemaakt op basis van kwaliteit, gastvrijheid en een hoog serviceniveau. Daarnaast zijn ook de klantbeoordelingen in de selectie meegenomen.

Op de speciale openingsavond op donderdag 12 december werd het eerste exemplaar van de Premium Selection brochure door Corné Hoogendoorn, Director Marketing van Corendon, overhandigd aan Yves Gijrath, de bedenker en CEO van Masters of LXRY.

Op de Masters of LXRY kan men onder andere kennismaken met het Titanic Mardan Palace, één van de hotels in het Premium Selection aanbod van Corendon. Dit hotel is een eerbetoon aan de rijke en kleurrijke historie van Turkije en brengt je terug naar de tijd van weelderige luxe van het Ottomaanse Rijk. Het vijfsterrenhotel is een samensmelting van het sprookjesachtige Midden-Oosten en de moderne 21e eeuw. Het is misschien wel het meest luxe resort aan de Middellandse Zee met het grootste zwembad van Europa en maar liefst zeven a? la carte restaurants.

Trefwoorden: reizen, luxe, prijsvechter

CELTH





||| Nieuws |||

27/01/25
Lifetime Achievement voor Frank Oostdam
Frank Oostdam, voormalig directeur van ANVR, heeft op het Reisgala 2025 de Lifetime Achievement Award gekregen. Volgens de jury bekleedde hij jarenlang een sleutelpositie in de branche.
24/01/25
Exclusief voor leden
Eurostar boekt recordgroei in 2024 en heeft ambitieuze plannen
Eurostar heeft in 2024 een aanzienlijke groei gerealiseerd, met een stijging van +5% in het aantal passagiers vergeleken met 2023. Deze recordprestatie werd gedreven door een sterke vraag, vooral tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Eurostar gaat investeren in nieuwe treinen en gaat een strategisch partnership met SkyTeam.
23/01/25
easyJet voorziet sterke vraag naar vliegen en vakanties in 2025
easyJet heeft een goed eerste kwartaal achter de rug met meer passagiers in haar vliegtuigen en een sterke groeiverwachting voor easyJet Holidays.
23/01/25
ANVR waarschuwt consumenten voor Thomas Cook
De ANVR waarschuwt reizigers voor verzoeken van Thomas Cook Europe BV om boekingen over te zetten naar het Poolse bedrijf eSky.pl S.A.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
09/01/25
Exclusief voor leden
56% vakantiegangers blij met vakantie zonder planning
Tijdens de Vakantiebeurs 2025 komt touroperator Sunweb met onderzoek naar motieven en gedrag voor en tijdens vakantie. Wat blijkt, "reizen is vaak een vlucht van de dagelijkse verantwoordelijkheden." Plus millennials voelen zich vaak schuldig over dat geluier tijdens vakantie.
08/01/25
Zomervakantie 2025: Dit zijn de trends
Onderzoeken van TUI resulteren in een vijftal trends en een overzicht van de meest geboekte bestemmingen op dit moment.
08/01/25
Exclusief voor leden
8% meer reizigers voor Schiphol in 2024
In 2024 reisden 66,8 miljoen reizigers met het vliegtuig van, via of naar luchthaven Schiphol. Dat is een toename van 8% ten opzichte van 2023.