Geplaatst op: 30-01-2020
Auteur: Marc Gerlings

40 cruciale management tips voor leisure

met 20 columns die trends en markten verhelderen

40 cruciale management tips voor leisure


van Han Verheijden

Expert in leisure Han Verheijden schreef heel veel columns voor magazine Recreatie & Toerisme. We wilden de loopbaan van deze markante ondernemer, consultant en lector beter afsluiten dan alleen een bundeling van columns. Daarom schreef Han zijn top 40 management tips.

Bestel nu

De tips zijn verdeeld naar 4 handige categorieën. Deze inzichten, adviezen en soms ook de eigenzinnige kijk op het jonge vakgebied leisure geven je een verhelderende blik op de ontwikkelingen, bedrijfsvoering en marketing.


"Kritische massa is mijns inziens de meest onderschatte sleutelfactor voor succes. Voldoende capaciteit in bedden, attracties of vierkante meters vormt de basis voor het kunnen realiseren van voldoende omzet om enerzijds krachtig in de markt te opereren en anderzijds de algemene kosten relatief laag te houden. Dat gezellige restaurantje met een topkeuken verdient succes, maar heeft het in praktijk vaak zo moeilijk. Daarom raad ik aan om op zowel bedrijfs- als concernniveau te streven naar het juiste schaalniveau. Anders zijn mooie producten op termijn toch ten dode opgeschreven.” - Het is een van de sterke management tips van Han Verheijden.

 
Must have

Een must have voor iedereen die start in deze branche maar zeker ook als je er al jaren in werkt. De adviezen zijn perfect te gebruiken door ondernemers en beleidsmakers. Het voorwoord is geschreven door Cees Slager (Molecaten / HISWA-RECRON).


Persoonlijke ontwikkeling

Han Verheijden heeft een extra intentie met ’40 cruciale management tips voor leisure – 20 columns die trends en markten verhelderen’. "Mijn persoonlijke waarnemingen interpreteerde ik met de in veertig jaar opgebouwde ervaring. Deze columns staan nu centraal in dit boek en om de bruikbaarheid te bevorderen heb ik per categorie ondernemerschap, gebiedsontwikkeling, concepten en trends, managementadviezen toegevoegd. Ik hoop dat dit boek voor jou een bouwsteen mag zijn in je persoonlijke kennisontwikkeling.”


Auteur: Han Verheijden
Uitvoering: Paperback, extra dik papier
Omvang: 100 pagina’s
Taal: Nederlands
Prijs: 17,50 euro (exclusief BTW)

Bestel nu

Link: https://www.nritmedia.nl/store/52/
Trefwoorden: management, leisure, toerisme, advies

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.