Holland wordt Netherlands in het buitenland: Wat doet NBTC?
De laatste dagen is er heel wat te doen over het nieuwe logo van Nederland en het inwisselen van de term Holland voor Netherlands. Belangrijke redenen zijn dat het Rijk Nederland in het buitenland een meer moderne uitstraling wil geven en het feit dat Holland in feite maar om een beperkt deel van Nederland gaat. Dat sluit dan weer aan bij de toeristische ambities van Nederland waar de focus niet alleen op de bekende en toch al drukke plekken moet komen maar ook de rest van Nederland in de schijnwerpers moet staan.
Interna...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Toerisme
Trefwoorden: nationale toeristenbureaus, Nederland, Holland, merken, beeldmerken, toerisme, inkomend toerisme