Geplaatst op: 17-01-2020
Auteur: Marc Gerlings

Eerste restaurant via Voice reserveren

Eerste restaurant via Voice reserveren
Bar-restaurantketen STAN&CO, onderdeel van Debuut Horeca, is het eerste Nederlandse horecaconcept waarbij je kunt reserveren via Google Voice. 

Met "Hè Google, praat met STAN&CO” activeer je de Voice Assistent, die je binnen een paar stappen een reservering laat maken. Hiermee wil het bedrijf laten zien dat haar gasten de mogelijkheid hebben om op alle plekken en op elk moment kunnen reserveren bij hun restaurants. 

"Reserveren moet ten alle tijden zo makkelijk mogelijk gemaakt worden, of je dit nou wilt doen wanneer het koken mislukt of terwijl je onder de douche staat”, aldus Thomas van Ringen, Marketing Coördinator van Debuut Horeca.


"Hè Google, praat met STAN&CO”

Debuut Horeca heeft als doel om toonaangevend te zijn in gastvrijheid door veelzijdige en spraakmakende horecaconcepten neer te zetten en te anticiperen op nieuwe ontwikkelingen. Momenteel ligt de focus van de Voice Assistent op reserveren bij de vestigingen van STAN&CO. In de toekomst wil Debuut meer mogelijkheden gaan invoeren zoals allergeneninformatie en solliciteren via de Voice Assistent.


Moeiteloos reserveren

Deze innovatieve toepassing in het reserveringssysteem van STAN&CO valt samen met de laatst geopende vestigingen in Amsterdam en Den Haag. STAN&CO Amsterdam opende in juni 2019 haar deuren in Capital C aan het Weesperplein en STAN&CO Den Haag opende in december 2019 aan het Buitenhof. 
Topics:Horeca, Leisure
Trefwoorden: reserveren, voice, gastvrijheid

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
23/12/24
Daglichtoplossingen voor hotels en conferentiecentra
Het benutten van daglicht in hotels en conferentiecentra biedt veel voordelen. Het maakt gemeenschappelijke ruimtes aantrekkelijker en zorgt ervoor dat gasten zich prettiger voelen.
23/12/24
Hoe kom je aan het geld om te investeren in je bedrijf
Ondernemen doe je om geld te verdienen, maar om goed te kunnen ondernemen, heb je ook geld nodig. De...
23/12/24
Terugblik op de grootste editie van Recreatie Vakbeurs 2024
De afgelopen editie van Recreatie Vakbeurs was onvergetelijk: meer dan 8.000 bezoekers, ruim 340 exposanten en een overvloed aan inspiratie, innovaties en waardevolle ontmoetingen. Een maand later blikken we terug op wat deze editie zo bijzonder maakte.
18/12/24
Laag vpb-tarief niet effectief voor mkb-bedrijven
Het lage tarief in de vennootschapsbelasting (vpb) is niet geschikt om het midden- en kleinbedrijf (mkb) te ondersteunen. De voordelen komen bij niet-mkb bedrijven terecht, meldt CPB. Het grootste deel van de bedrijven in toerisme en recreatie zijn mkb-bedrijven.
12/12/24
Exclusief voor leden
Beste leerbedrijf recreatie in 2024 Hof van Saksen
Woensdag 11 december zijn tijdens De Dag van de Recreatie op Circuit Zandvoort de winnaars van de recreatieverkiezingen feestelijk bekendgemaakt. Het beste leerbedrijf is Hof van Saksen.
10/12/24
Lancering broodje Utrechtse Heuvelrug: Een smakelijke stap naar duurzaamheid
De Utrechtse Heuvelrug heeft er een smakelijk nieuw product bij: het broodje Utrechtse Heuvelrug. Het broodje is eerlijk geprijsd bestaat volledig uit lokale producten van natuurlijke landbouw op de Utrechtse Heuvelrug.
09/12/24
Exclusief voor leden
Horecabeurs Goes scherpt regels voor bezoek aan
In maart 2025 viert de Horecabeurs Goes haar 61e editie. Onder leiding van eventmanager Mathias Koeman zet de beurs dit jaar in op een ambitieuze kwaliteitsverbetering. Vooral het beleid voor de tickets wordt verscherpt naar vakpubliek.