Nieuwe strategie NBTC: What is our gift to the world?
Het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) heeft gisteren in Utrecht op haar jaarlijkse partnerbijeenkomst de nieuwe strategie gepresenteerd. Dat betekent dat zij vanaf nu de nadruk legt op een brede en duurzame ontwikkeling van de bestemming Nederland, in plaats van alleen het promoten ervan. In december heeft NBTC de afspraken daarover vastgelegd in een nieuwe subsidiebeschikking met het ministerie van EZK. Algemeen directeur Jos Vranken daagde de sector uit om gezamenlijk nieuw toeristisch Nederland vorm te geven.
De focus op de promotie van Nederland lijkt nauwelijks nodig want vorig jaar bezochten weer meer toeristen ons land. Het aantal gasten groeide met 7% en het aantal overnachtingen nog sterker: met 10%. Daarmee is de economische waarde van elke toerist gegroeid. Voor 2020 verwacht algemeen directeur Jos Vranken >>>
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |