Trendverandering evenement: Halloween wordt groots
Marktpotentie Halloween groot
Een onderzoeksbureau meldt dat Halloween het liefst door consumenten thuis wordt gevierd. Dit is in contrast met de groei die wordt gevoeld bij attracties, horeca en evenementen. Het verschil is het sterkst te voelen bij attractiepark Toverland dat jaar op jaar het bezoekersrecord breekt bij Halloween.In de laatste weken van oktober is het in veel Nederlandse etalages weer griezelen geblazen, want Halloween komt er aan. Het uit de Verenigde Staten overgewaaide feest is niet meer weg te denken uit de Nederlandse samenleving. ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Evenementen
Trefwoorden: attractieparken, evenementen, jongeren, overnachten