Geplaatst op: 20-05-2020
Auteur: Redactie
Uitgever: NRIT Media

VVV Cadeaukaart lanceert cadeauzoeker

VVV Cadeaukaart lanceert cadeauzoeker

Vanaf heden kunnen houders van de VVV Cadeaukaart, naast het zoeken van ‘waar’ je deze kan besteden, nu ook zoeken naar ‘wat’ ze ermee willen kopen. De cadeauzoeker geeft direct mogelijkheden op productniveau.


VVV Cadeaukaarten werkt hiervoor samen met startup Giftomatic. Zij hebben techniek ontwikkeld waarmee VVV Cadeaukaart houders het productaanbod van een groot aantal deelnemende webshops kan doorzoeken en populaire producten kunnen ontdekken. Zo wordt het kiezen van een product eenvoudiger en leuker.


"We vinden het belangrijk on continue te innoveren”, aldus Erwin de Zeeuw, directeur VVV Cards. "Het is voor onze kaarthouders fijn om snel een goede bestemming voor hun VVV Cadeaukaart te vinden. Dit draagt bij aan het plezier wat hoort bij het krijgen van een cadeaukaart”.


Sander Vessies, CEO van Giftomatic zegt: "met behulp van technologie en data willen we met Giftomatic de totaalervaring van cadeaukaarten verrijken. Het is geweldig dat VVV Cadeaukaarten die visie deelt en daar onze technologie voor gebruikt”.


Naast de cadeauzoeker volgt binnenkort ook een e-mailservice. VVV Cadeaukaart houders kunnen zich dan inschrijven op de wekelijkse nieuwsbrief met cadeausuggesties.

Link: https://www.vvvcadeaukaarten.nl
Topics:Marketing
Trefwoorden: VVV cadeaukaart, cadeauzoeker

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.