Geplaatst op: 26-05-2020
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

VisitBrabant officieel partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland

VisitBrabant officieel partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland
VisitBrabant is partner geworden van het Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Dit kennisnetwerk bestaat uit circa 70 destinatie- en citymarketingorganisaties in Nederland.

De marketingorganisatie voor de bestemming Brabant werkte binnen Kennisnetwerk Destinatie Nederland al samen op diverse onderwerpen en projecten met andere VVV- en destinatiemarketing organisaties (DMO’s) uit het land en heeft nu de stap genomen om deze samenwerking verder uit te breiden met een officieel partnership.

"De samenwerking met het Kennisnetwerk past in onze ambitie in de toekomst meer en meer regionaal en lokaal onze partners te faciliteren, zoals de VVV’s. Een goed en krachtig netwerk op alle niveaus is wat ons betreft cruciaal en kennisdeling is daarin een exponent,” aldus Heleen Huisjes, directeur VisitBrabant.

Waardevolle aanvulling

Kennisnetwerk Destinatie Nederland ziet VisitBrabant als een waardevolle aanvulling en versterking binnen het netwerk. "We zijn verheugd met de officiële aansluiting van VisitBrabant bij Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Er is veel kennis en ervaring over ons vakgebied aanwezig bij deze Brabantse DMO. VisitBrabant is een verrijking van het netwerk waarin we ons gezamenlijk inspannen voor de belangen van de gastvrijheidssector en de ‘spin in het web rol’ van professionele en toekomstgerichte destinatiemanagement organisaties daarin”, aldus Kees van Wijk, algemeen directeur Kennisnetwerk
Destinatie Nederland / VVV Nederland

Over het Kennisnetwerk Destinatie Nederland

Kennisnetwerk Destinatie Nederland is een netwerk van, voor en door professionals van circa 70 destinatie- en citymarketingorganisaties. Door middel van kennisdeling, verbinding en ontmoeting draagt het netwerk actief bij aan de ontwikkeling en versterking van het vakgebied destinatiemarketing en destinatiemanagement, met als doel om bij te dragen aan de ontwikkeling van aantrekkelijke bestemmingen om te bezoeken en te verblijven, voor bewoners en bezoekers.  Meer informatie over Kennisnetwerk Destinatie Nederland is te vinden in de digitale brochure. Om meer te weten over de activiteiten van VisitBrabant ga je naar visitbrabant.com/partners.
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, vvv, dmo

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.