Gemeenten Land van Cuijk steken 35.000 euro in herstelcampagne

"Wij haken in op twee, voor onze regio interessante, ontwikkelingen”, licht Erik Jansen, toeristisch manager van het Regionaal Bureau voor Toerisme Land van Cuijk, toe. "Veel mensen willen er binnenkort graag een paar dagen tussenuit, maar durven nog niet naar het buitenland. Als ze al in Nederland op vakantie gaan, mijden ze liever nog de traditioneel drukke bestemmingen en gaan ze op zoek naar relatief onbekende streken. Zoals het Land van Cuijk.” Overigens richt de campagne zich niet alleen op bezoekers van buiten de regio, maar ook op de eigen inwoners. "Veel Land van Cuijkenaren kennen hun eigen omgeving nauwelijks. Dit is hét moment om ‘op ontdekkingstocht’ te gaan in de eigen ‘achtertuin’.”
Het onderscheidende campagneconcept, dat samen is bedacht met de creatieve partners Cybox en Di-visie, sluit aan bij de campagne die VisitBrabant voor de hele provincie ontwikkelt. De campagne gaat waarschijnlijk in de tweede of derde week van juni van start. In de komende weken worden de toeristische bedrijven en organisaties geïnformeerd over de uitwerking en fasering van de Land van Cuijkse campagne.
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, dmo, vvv, Noord-Brabant, herstel, crisis