Geplaatst op: 25-06-2020
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Bucket Bar en VVV ineen

Bucket Bar en VVV ineen
Crisistijden maakt creatief en zorgt voor onverwachte samenwerkingen. In Kampen openen Kampen Partners samen met Tourist Info Kampen en Kamper Events een tijdelijk Tourist InfoPunt, inclusief Bucket Bar. Locatie is de IJsselkade naast de stadsburg. 

Jimmy Croymans is eigenaar van ’t Ponton en heeft samen met Kamper Events een horecaconcept bedacht om mensen naar de #hiermoetjezijn Pop-up Store te lokken. Dat is de Bucket Bar. Bestellingen worden geleverd in emmers. Dus je bestelt niet één flesje frisdrank, maar een emmer vol. Inclusief ijsklontjes natuurlijk. Op die manier kunnen gasten coronaproof worden onthaald en kunnen ze op hun gemak plannen maken voor een dagje Kampen. Vervolgens kunnen ze ter plekke meteen excursies boeken. Bovendien staan fietsen en gidsen ter plekke voor hen klaar. De Pop-up Store opent op 6 juli.

Kampen doet mee aan het nationaal Offensief Duurzaam Herstel Bestemming NL en gebruikt daarom in haar uitingen #hiermoetjezijn. 
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, dmo, Overijssel

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.