Geplaatst op: 11-07-2020
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

MarketingOost ontwikkelt ‘Hier-moet-je-zijn’ widget

MarketingOost ontwikkelt ‘Hier-moet-je-zijn’ widget
MarketingOost voert diverse campagnes om toeristen te interesseren voor een bezoek aan Overijssel. Dat doen ze met online campagnes, pers en PR en door aan te sluiten op de "Hier moet je zijn” beweging in samenwerking met het NBTC. Om te zorgen dat alle ondernemers eenvoudig online kunnen aansluiten bij deze campagne heeft MarketingOost een widget ontwikkeld. 

Met deze widget kunnen bedrijven op de eigen site niet alleen Overijssel promoten maar ook de  bezoekers meer informatie geven over zijn of haar vakantie of dagje uit. Via de widget kunnen websitebezoekers meer informatie vinden over de omgeving van uw bedrijf. 

Bedrijven kunnen zelf aangeven welke informatie hun websitebezoeker te zien krijgt. Zo kan uw websitebezoeker via de widget activiteiten in de buurt vinden maar ook routes, recepten en een kaart van de omgeving. Via een eenvoudig menu stellen ze in welke categorieën u zichtbaar wilt hebben en kiezen vervolgens een banner uit. Deze banner komt tevoorschijn wanneer ze het script plaatsten op de eigen website. Als de bezoeker vervolgens op de banner klikt komt de widget tevoorschijn. 

Link: https://www.visitoost.nl/embed?utm_source=MarketingOost+-+corporate&utm_campaign=43b0dc2409-EMAIL_CAMPAIGN_2020_02_13_10_30_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_5b549b675f-43b0dc2409-152425781&mc_cid=43b0dc2409&mc_eid=32d562ad8b
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, dmo, Overijssel

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Horeca van herstel naar crisis: aantal faillissementen piekt in 2025
De Nederlandse restaurantbranche dreigt in 2025 een recordaantal van 450 failissementen te bereiken, blijkt uit een analyse van ABN AMRO en Hotelschool The Hague.
31/12/24
Exclusief voor leden
Vakanties van Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode: de feiten
Hoe gaan Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode op vakantie? Waar gaan ze naar toe en met wie? Hamvraag is of we in meerderheid gaan skiën. Het CBS zocht dat uit.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
23/12/24
Daglichtoplossingen voor hotels en conferentiecentra
Het benutten van daglicht in hotels en conferentiecentra biedt veel voordelen. Het maakt gemeenschappelijke ruimtes aantrekkelijker en zorgt ervoor dat gasten zich prettiger voelen.
23/12/24
Hoe kom je aan het geld om te investeren in je bedrijf
Ondernemen doe je om geld te verdienen, maar om goed te kunnen ondernemen, heb je ook geld nodig. De...
23/12/24
Terugblik op de grootste editie van Recreatie Vakbeurs 2024
De afgelopen editie van Recreatie Vakbeurs was onvergetelijk: meer dan 8.000 bezoekers, ruim 340 exposanten en een overvloed aan inspiratie, innovaties en waardevolle ontmoetingen. Een maand later blikken we terug op wat deze editie zo bijzonder maakte.
18/12/24
Laag vpb-tarief niet effectief voor mkb-bedrijven
Het lage tarief in de vennootschapsbelasting (vpb) is niet geschikt om het midden- en kleinbedrijf (mkb) te ondersteunen. De voordelen komen bij niet-mkb bedrijven terecht, meldt CPB. Het grootste deel van de bedrijven in toerisme en recreatie zijn mkb-bedrijven.
12/12/24
Exclusief voor leden
Beste leerbedrijf recreatie in 2024 Hof van Saksen
Woensdag 11 december zijn tijdens De Dag van de Recreatie op Circuit Zandvoort de winnaars van de recreatieverkiezingen feestelijk bekendgemaakt. Het beste leerbedrijf is Hof van Saksen.