Geplaatst op: 11-07-2020
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

MarketingOost ontwikkelt ‘Hier-moet-je-zijn’ widget

MarketingOost ontwikkelt ‘Hier-moet-je-zijn’ widget
MarketingOost voert diverse campagnes om toeristen te interesseren voor een bezoek aan Overijssel. Dat doen ze met online campagnes, pers en PR en door aan te sluiten op de "Hier moet je zijn” beweging in samenwerking met het NBTC. Om te zorgen dat alle ondernemers eenvoudig online kunnen aansluiten bij deze campagne heeft MarketingOost een widget ontwikkeld. 

Met deze widget kunnen bedrijven op de eigen site niet alleen Overijssel promoten maar ook de  bezoekers meer informatie geven over zijn of haar vakantie of dagje uit. Via de widget kunnen websitebezoekers meer informatie vinden over de omgeving van uw bedrijf. 

Bedrijven kunnen zelf aangeven welke informatie hun websitebezoeker te zien krijgt. Zo kan uw websitebezoeker via de widget activiteiten in de buurt vinden maar ook routes, recepten en een kaart van de omgeving. Via een eenvoudig menu stellen ze in welke categorieën u zichtbaar wilt hebben en kiezen vervolgens een banner uit. Deze banner komt tevoorschijn wanneer ze het script plaatsten op de eigen website. Als de bezoeker vervolgens op de banner klikt komt de widget tevoorschijn. 

Link: https://www.visitoost.nl/embed?utm_source=MarketingOost+-+corporate&utm_campaign=43b0dc2409-EMAIL_CAMPAIGN_2020_02_13_10_30_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_5b549b675f-43b0dc2409-152425781&mc_cid=43b0dc2409&mc_eid=32d562ad8b
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, dmo, Overijssel

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.